صفحه اصلی مقالات دوربین مداربسته هایک ویژن Fisheye

دوربین مداربسته هایک ویژن Fisheye

1399/09/19 | بازدید 753

5.0 از 7 رای

دوربین مداربسته هایک ویژن Fisheye یکی از خاصترین محصولات برترین تولیدکننده دوربین مداربسته در سطح جهان محصوب می شود که در موارد بسیار نادر مورداستفاده قرار می گیرد. با ما همراه باشید تا در این مقاله دوربین مداربسته هایک ویژن Fisheye را مورد بررسی قرار دهیم و مشخص کنیم این محصولات چه زاویه دیدی دارند و ابعاد آنها چقدر است. در حال حاضر دوربینهای مداربسته فیش آی هایک ویژن در دو تکنولوژی Turbo HD و IP از طریق نمایندگی رسمی هایک ویژن یعنی فروشگاه ایران هایلوک به فروش می رسد.

مشخصات ظاهری دوربین مداربسته هایک ویژن Fisheye

دوربینهای مداربسته فیش آی هایک ویژن از هر دو تکنولوژی Turbo HD و IP تقریبا از لحاظ ظاهری یکسان هستند. هر دو از لحاظ ظاهری یک صفحه سفیدرنگ دایره ای شکل هستند که یک لنز مشکی رنگ در وسط آن قرار گرفته است. از لحاظ ابعادی قطر این محصولات کمتر از 20 سانتی متر است و یک دوربین مداربسته کوچک محصوب می شود.

تصاویر 360 درجه با هایک ویژن

وقتی اقدام به تهیه سیستم نظارتی می کنید، این نکات را در نظر بگیرید که می خواهید از دوربین مداربسته در چه فضایی استفاده کنید و چه تصویری می خواهید از آن داشته باشید. دوربینهای مداربسته هایک ویژن Fisheye با زاویه دید 360 درجه این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا در وسط یک اتاق از این دوربینهای مداربسته استفاده کند و کل فضا را پوشش دهد. در نظر داشته باشید پوشش تصاویر در دوربینهای مداربسته Fisheye هایک ویژن کمی دفرمه است و تصاویر را به طور واقعی خودشان نشان نمی دهد. در زیر نمونه تصاویر این محصولات نشان داده می شود.

ویژگی محصولات هایک ویژن

در فروشگاه کمیران تنها از برند هایک ویژن دوربین مداربسته فیش آی یافت می شود و شما می توانید با انتخاب این برند این اطمینان را داشته باشید که بالاترین سطح کیفیت در میان تمام محصولات نظارت تصویری در جهان را ازآن خود کرده اید. برند هایک ویژن به طور انحصاری از سیستم TVI در تکنولوژی HD بهره می برد و از چیپست آمبرلای آمریکا در محصولات خود استفاده می کند. در نظر داشته باشید اگر محصولات تحت شبکه هایک ویژن را خریداری کنید، به مرور زمان مشمول افت تصویر نخواهد شد.

معرفی دوربین مداربسته Fisheye هایک ویژن IP

در شرکت هایک ویژن یک مدل دوربین مداربسته چشم ماهی با تکنولوژی تحت شبکه وجود دارد با پارتنامبر DS-2CD2955FWD-IS که در این بند معرفی می شود.

  • این دوربین مداربسته از وضوح 5 مگاپیکسل بهره می برد.
  • این دوربین مداربسته دارای فرمت فشرده سازی +H265 است.
  • به این دوربین مداربسته یک عدد رم تا ظرفیت 128 گیگابایت متصل می شود.
  • دید در شب این دوربین مداربسته 8 مترمربع است.
  • می توان به این دوربین مداربسته یک عدد برد صدا متصل کرد تا صدای محیط را در خود ضبط کند.
  • قابلیت WDR یک ویژگی منحصر به فرد در این دوربین مداربسته است.
  • این دوربین مداربسته با تمام دستگاه های سری Q یا K هایک ویژن ست می شود.

معرفی دوربین مداربسته Fisheye هایک ویژن Turbo HD

اگر از دستگاه DVR استفاده می کنید و می دانید این دستگاه قابلیت پشتیبانی از دوربینهای مداربسته تا 5 مگاپیکسل را دارد، می توانید از پارتنامبر DS-2CC52H1T-FITS که در این بند معرفی می شود، استفاده کنید.

  • این دوربین مداربسته از وضوح 5 مگاپیکسل بهره می برد.
  • دید در شب این دوربین مداربسته 10 مترمربع است.
  • این دوربین مداربسته صدای محیط را هم در خود ذخیره می کند.
  • این دوربین مداربسته با تمام دستگاه های سری HU یا HT هایک ویژن ست می شود.