صفحه اصلی مقالات دوربین مدار بسته تحت شبکه هایک ویژن

دوربین مدار بسته تحت شبکه هایک ویژن

1399/08/01 | بازدید 396

5.0 از 4 رای

دوربین مدار بسته تحت شبکه هایک ویژن و ویژگی های خاص این سری محصولات در این مقاله نشان داده می شود. این تکنولوژی برترین تکنولوژی موجود در این بازار است. در فروشگاه کمیران تمام محصولات به دو شکل عمده و تک فروشی عرضه می شود و دوربین مدار بسته تحت شبکه هایک ویژن هم از این قاعده مستثنی نیست و شما می توانید هر دوربین مداربسته IP را هم به صورت جزئی هم به صورت عمده خریداری کنید. همچنین برای ثبت پروژه های بزرگ می توانید با فروشگه کمیران در ارتباط باشید تا آنچه که موردنیاز شماست از این طریق تامین شود. راه های ارتباطی میان کاربران و کارشناسان فروش مجموعه کمیران به شرح زیر است:

  • مراجعه حضوری به فروشگاه واقع در خیابان جمهوری - رو به روی چارسو - پاساژ نادری - طبقه یکم - پلاک 1
  • شماره های تماس تلفن ثابت 66764266 و 66764236 با پیش شماره 021
  • ارتباط در واتس اپ 09901200130

مقاله سال گذشته کمیران

سال گذشته در این تاریخ مقاله دوربین مداربسته IP هایک ویژن منتشر شد و در آن مختصات این سری محصولات و نحوه ارتباط گیری مشتریان با کارشناسان فروش بررسی شد. همچنین نحوه ثبت سفارش معرفی شد. جا دارد یک بار دیگر این موارد بررسی شود.

گفتنی است اگر قصد اجرای پروژه های بزرگ را دارید، فروشگاه کمیران بهترین مشاور و بهترین فروشنده برای شما خواهد بود. به طور مثال برای ساختن مراکز خرید بزرگ یا آسمان خراش ها یا مشاغلی که ثبت وقایع برای آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است(مثل صرافان یا طلافروشان) ثبت سفارش پروژه از طریق کمیران برای تامین سیستم های امنیتی، خیال سفارش دهنده را از بهترین کیفیت و مطمئن ترین خدمات راحت می کند. کارشناسان نصب بسیار مجرب کمیران، کارآمدترین گروه برای پروژه های اینچنینی هستند و بسیار عالی پروژه ها را اجرا می‌کنند. رزومه کمیران پر از پروژه های بزرگ و موفق است که می توانید آن را مطالعه کنید:

دوربین مدار بسته تحت شبکه هایک ویژن (دوربینهای پروژه ای)

به کدام دسته از دوربینهای مداربسته، محصولات پروژه ای گفته می شود؟

برای این موضوع و اطلاع از دوربینهای مداربسته پروژه ای باید به نکات زیر توجه بفرمایید:

  • تمام دوربین های مداربسته پروژه ای در فروشگاه کمیران از برند هایک ویژن هستند.
  • تمام دوربینهای مداربسته پروژه ای هایک ویژن تحت شبکه هستند و هیچ دوربین مداربسته ای پیدا نخواهید کرد که پروژه ای باشد و تکنولوژی غیر از IP داشته باشد.
  • تمام دوربینهای مداربسته تحت شبکه هیک ویژن که پروژه ای هستند دارای قابلیت دید در شب رنگی بوده و غالبا از مقاومت IK10 بهره می برند.

لزوم استفاده از دوربینهای مداربسته پروژه ای

معمولا برای پروژه های بزرگ، بودجه قابل توجهی برای تهیه تجهیزات نظارتی و تجهیز فضا در نظر گرفته می شود. از آنجا که دوربینهای مداربسته پروژه ای قیمت بالایی دارند، طبیعتا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مشکلی برای مجریان پروژه از بابت گران بودن ایجاد نمی کنند. از این رو مشاغل حساس و ساختمانهای بزرگ ملزم هستند از دوربینهای مداربسته پروژه ای هایک ویژن استفاده کنند تا به این ترتیب، بهترین تجهیزات ممکن را تهیه کرده باشند. به موارد زیر در خصوص لزوم استفاده از این محصولات توجه کنید:

  • تعداد بالای دوربینهای مداربسته و لزوم استفاده از دستگاه های با تعداد کانال بالا که بیشتر از 32 کانال شامل دستگاه های NVR می شود پس استفاده از تکنولوژی تحت شبکه توصیه می شود تا به طور کامل تمام دوربینهای مداربسته در یک دستگاه تجمیع شود.
  • جزئی نگری بالای مشاغل حساس مثل طلافروشان و صرفان که نیاز به زوم کردن تصاویر دارند تا حتی عدد روی ماشین حساب یا ترازو را هم بخوانند.
  • بازنگری با دقت بالا که نیازمند استفده از دستگاه های است که کیفیت تصاویر را کم نکند پس استفاده از NVR مطلوبتر است برای این کار.
  • عدم افت تصویر محصولات تحت شبکه پس از گذشت زمان

پروژه های بزرگ خود را به کمیران بسپارید

فروشگاه کمیران با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تجهیزات نظارتی، به عنوان اصلی ترین نماینده هایک ویژن در ایران فعالیت می کند و در استان تهران به عنوان پخش کننده اصلی این محصولات شناخته می شود. کاربران و همکاران گرامی می توانند بهترین قیمت را از فروشگاه کمیران استعلام بگیرند و کار مشاوره، فروش و نصب را به این مجموعه بسپارند.