صفحه اصلی مقالات دوازده سالگی فروشگاه کمیران

دوازده سالگی فروشگاه کمیران

1399/10/01 | بازدید 459

5.0 از 5 رای

دوازده سالگی فروشگاه کمیران خجسته و شادباش باد به شما کاربران گرامی که در طول سالهای متمادی همراهی خود را از ما دریغ نکرده اید. آخرین شب یلدای قرن مجموعه کمیران جشن ساده ای برگزار کرد و دوازدهمین سالگرد تاسیس خود را گرامی داشت. مجموعه‌ی کمیران از همراهی شما مشتریان گرامی در طول این دوازده سال سپاسگزار است. به امید روزهای درخشان در کنار شما عزیزان!

پست اینستاگرامی مجموعه کمیران

فروشگاه کمیران در اینستاگرام فعالیت مستمر دارد و روز گذشته نسبت به دوازدهمین سالگرد تاسیس مجموعه کمیران واکنش نشان داد. شما می توانید از طریق لینک زیر، پست اینستاگرامی مجموعه کمیران را مشاهده کنید:

رویکرد مجموعه کمیران در 12 سالی که گذشت

رویکرد مجموعه کمیران در طی سالهایی که سپری کردیم همواره بر سه اصل مهم زیر بوده است:

  • ارسال سریع
  • ضمانت بهترین قیمت
  • تضمین اصل بودن کالا

با فروشگاه کمیران در تماس باشید

در صفحه تماس با ما در وبسایت فروشگاه کمیران نشانی این فروشگاه و شماره های تماس درج شده است. تمام این شماره ها در طول 12 سال ثابت بوده و پس از گذشت چند سال شعب دوم و سوم کمیران در پاساژهای علاالدین 2 و امجد تاسیس شده است. شماره فکس فروشگاه مرکزی کمیران 66756787-021 است. همچنین شماره تماسهای تلفن ثابت 66764266 و 66764236 در ساعات کاری از 9 تا 19 پاسخگوی شما کاربران گرامی خواهد بود.

اگر قصد ارتباط با فروشگاه از طریق پیام رسان واتس اپ دارید می توانید با شماره 09901200130 در ارتباط باشید. 

نشانی فروشگاه کمیران به شرح زیر است:

  • تهران، خیابان جمهوری، پاساژ نادری، طبقه یکم، پلاک 1

کمیران نمایندگی رسمی هایک ویژن

فروشگاه کمیران به عنوان نمایندگی رسمی هایک ویژن و هایلوک بهترین قیمت محصولات این شرکت را با گارانتی اصلی عرضه می کند. این فروشگاه واردکننده انحصاری برند نگرون و نیکسون بوده و این محصولات را با قیمت اقتصادی تر عرضه می کند. هایک ویژن به عنوان برترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان نزدیک به 20 سال است که در این زمینه فعالیت می کند و از سال 2016 در رده بندی محصولات در صدر جدول قرار گرفته است.

اهداف کمیران در سیزدهمین سال فعالیت

همه ساله شب یلدا آغاز فصل جدیدی از فعالیت مجموعه کمیران است و امسال در آخرین شب یلدای قرن چهاردهم، این مجموعه 12 ساله شد و سیزدهمین سال فعالیت خود را آغاز کرد. در سال سیزدهم مجموعه کمیران اهداف زیر را در دست اقدام قرار داده است:

  • ارتقای رتبه در موتور جست و جوگر گوگل
  • افزایش فروش
  • تمرکز در فروش محصولات داهوا در کنار هایک ویژن و هایلوک
  • ورود قطعات محصولات نگرون و اسمبل آن در کشور