صفحه اصلی مقالات دلایل پیشتازی هایک ویژن

دلایل پیشتازی هایک ویژن

1401/04/20 | بازدید 341

5.0 از 4 رای

دلایل پیشتازی هایک ویژن با دو تکنولوژی HD و IP در این مقاله به شما معرفی می شود. با ما همراه باشید. هایک ویژن با دو تکنولوژی HD و IP و دو سری محصولات دستگاه ضبط و پخش و دوربین مداربسته عرضه می شود که هر کدام از این موارد با بالاترین کیفیت در سطح جهانی تولید می شوند. در ابتدای سال جاری شرکت هایک ویژن اقدام به تولید محصولات متنوعی کرد که هر کدام از این موارد به نوبه خود دلیل پیشتازی محصولات این برند است.

پیش از هرچیز لازم می دانیم یک سری اطلاعات به شما در خصوص شرکت هایک ویژن بدهیم.

هایک ویژن

هایک ویژن ساخت کشور چین در سال 2001 تاسیس شد و از سال 2016 توانست گوی سبقت را از شرکت هانیول برباید و در صدر جدول قرار بگیرد. پیش از سال 2016 شرکت هایک ویژن در جایگاه دوم بود.

در حال حاضر هایک ویژن 6 سال متوالی است که در صدر جدول قرار گرفته و پیشبینی می شود در سال 2022 برای هفتمین سال پیاپی این جایگاه را حفظ خواهد کرد.

هایک ویژن بنا به دلایلی که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد نسبت به سایر رقبا جایگاه و کیفیت بهتری دارد. در این مقاله با عنوان دلایل پیشتازی هایک ویژن با ما همراه باشید.

پیش از هرچیز ما دو شبکه اجتماعی خود را به شما معرفی می کنیم که در صورت نیاز با توجه به رغبت جامعه نسبت به خرید غیر حضوری، بتوانید به صورت آنلاین، سفارش بگذارید:

ایسنتاگرام کمیران: camirancctv

واتس اپ کمیران: 09901200130

قابلیتهای ویژه هایک ویژن

برای شروع برشمردن دلایل پیشتازی هایک ویژن از این نکته شروع می کنیم که هایک ویژن با تکیه بر دو تکنولوژی IP و HD و همینطور با اتکا بر تولیدات متنوع اعم از دوربینهای مداربسته اقتصادی ارزان قیمت و پروژه ای گران قیمت، بهترین انتخاب برای دو پروژه کوچک و پروژه بزرگ است.

بدنه های مقاوم و ضد آب نکته دیگری است که باید به عنوان دلایل پیشتازی های ویژن نسبت به سایر برندها اشاره کرد.

دوربینهای مداربسته هایک ویژن به عنوان محصولات ضدآب و دارای مقاومت IP بالا در جهان شناخته می شود.

تنوع تعداد کانالها و تکمیل بودن سری 4 تا 32 کانال یکی از دلایل برتری و پیشگامی هایک ویژن است که دست کاربر را برای انتخاب باز می گذارد. سری های کامل پشتیبانی از دوربینهای مداربسته 2، 4 و 8 مگاپیکسل در سری DVRهای HG، HQ و HU دیده می شود که کاربر را برای یک انتخاب دلخواه در اوضواع مطلوبی قرار می دهد.

داشتن قابلیت WDR در سری های Turbo HD و IP یک ویژگی منحصر به فرد برای هایک ویژن است که می توان به آن اشاره کرد.

داشتن زیرمجموعه اقتصادی به نام هایلوک برای تسخیر بازار هم از نکات مهمی است که هایک ویژن را با داشتن دو برند متفاوت در بازار یکه تاز می کند.

همچنین محصولات ColorVu در دو تکنولوژی IP و HD هم از نکات قابل اشاره است که از آن به عنوان یکی از دلایل پیشتازی هایک ویژن یاد می شود.

حال باید سراغ تکنولوژی تحت شبکه برویم.

در تکنولوژی تحت شبکه ویژگی های منحصر به فردی اعم از موارد زیر وجود دارد:

  • تکنولوژی Darkfighter که متناظر آن در محصولات Turbo HD است از حمله موارد منحصر به فرد هایک ویژن است.
  • محصولات دارای هوش مصنوعی در دوربین مداربسته و تعداد کانالهای متنوع در سری های مختلف NVR از جمله موارد مهمی است که می توان از آن یاد کرد.