صفحه اصلی مقالات دستگاه DVR هایک ویژن DS-7204HGHI-F1

دستگاه DVR هایک ویژن DS-7204HGHI-F1

1400/07/12 | بازدید 344

4.8 از 5 رای

دستگاه DVR هایک ویژن DS-7204HGHI-F1 در فروشگاه کمیران موجود شد. این محصول پس از مدت زمان طولانی بار دیگر به فروش می رسد. فروشگاه کمیران با عنوان نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن در ایران، تمام محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا به فروش می رساند. در این مقاله به بررسی فنی این دستگاه DVR خواهیم پرداخت و آن را معرفی خواهیم کرد. محصولات هایک ویژن دارای دو سری تکنولوژی IP و HD-TVI است که در حال حاضر بالاترین سطح کیفیت را در میان تمام محصولات دارند.

در حال حاضر موجودی محصولات هایک ویژن با فراوانی مطلوبی مواجه است و فروشگاه کمیران به عنوان مرجع رسمی و معتبر این محصولات، موجودی خود را همواره در اوضاع بسیار خوبی قرار می دهد. دستگاه DVR هایک ویژن DS-7204HGHI-F1 یکی از محصولاتی است که در فروشگاه کمیران به فروش می رسد.

DS-7204HGHI-F1

دستگاه DVR هایک ویژن 1080N با بدنه فلزی و پشتیبانی از وضوح تصویر 2 مگاپیکسل و رکورد 1/3 و قیمت ارزان یک انتخاب ایدئال برای آن دسته از افرادی است که می خواهند فضای مورد نظر خود را با تعداد دوربین مداربسته کم تجهیز کنند. به تازگی فروشگاه کمیران این دستگاه محبوب و پرفروش گذشته را که مدتی در ایران موجود نبود، موجود کرده و به فروش می رساند. این دستگاه DVR با 4 کانال تصویر و یک کانال صدا عرضه می شود.

مقایسه با سایر دستگاه ها

دستگاه DVR چهار کانال هایک ویژن با بدنه فلزی موجود است و نسبت به نمونه های هایلوک در همین امکانات از مقاومت بالاتری برخوردار است. حال با توجه به این موارد، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • در فروشگاه کمیران دستگاه 4 کانال از تمام برندها موجود است.
  • در فروشگاه کمیران از برند هایلوک و هایک ویژن با تکنولوژی HD-TVI دستگاه 4 کانال با درجه کیفی متفاوت و سری های گوناگون عرضه می شود.
  • از برند هایلوک و هایک ویژن سری های G از وضوح تصویر 2 مگاپیکسل پشتیبانی می کنند. سری Q از وضوح 4 مگاپیکسل و سری U از وضوح 5 مگاپیکسل پشتیبانی می کنند.

دستگاه های DVR سری G

دستگاه DVR هایک ویژن DS-7204HGHI-F1 یک دستگاه سری G است که از دوربینهای مداربسته تا وضوح 2 مگاپیکسل پشتیبانی می کند. این دستگاه جزو آن دسته از محصولاتی است که تصاویر را به صورت زنده با وضوح تصویر 2 مگاپیکسل نشان می دهد اما در بازبینی وضوح تصویر را به 1/3 کاهش می دهد. این دستگاه DVR دارای یک کانال صدا است و علاوه بر خروجی AV، دارای یک خروجی HDMI هم هست.

معرفی دستگاه DVR هایک ویژن DS-7204HGHI-F1

این دستگاه دارای قابلیت های به شرح زیر است:

  • جنس بدنه این دستگاه از جنس فلز است.
  • این دستگاه از یک عدد هارد تا ظرفیت 6 ترابایت پشتیبانی می کند.
  • به این دستگاه علاوه بر 4 عدد دوربین مداربسته HD-TVI یک عدد دوربین مداربسته IP هم متصل می شود.
  • سنگینی این دستگاه کمتر از یک کیلوگرم است.