صفحه اصلی مقالات دستگاه ضبط DVR هایک ویژن

دستگاه ضبط DVR هایک ویژن

1401/05/20 | بازدید 437

5.0 از 3 رای

دستگاه ضبط DVR-هایک ویژن در فروشگاه کمیران به فروش می رسد. این سری دستگاه های این برند دارای تکنولوژی Turbo HD است. هایک ویژن با کیفیت ترین دستگاه های DVR را در سطح جهان تولید می کند. سیستم این دستگاه ها منحصر به فرد بوده و با نام TVI شناخته می شود. به طور کلی دستگاه های حال حاضر هایک ویژن با عنوان DVR همگی XVR هستند و قابلیت پشتیبانی از دوربینهای مداربسته آنالوگ، HD و IP را دارند.

همانطور که می دانید و پیشتر هم به آن اشاره شده است، دستگاه های هایک ویژن در تجهیزات نظارتی رتبه یکم را از آن خود کرده و دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند. دستگاه های هایلوک زیرمجموعه هایک ویژن در رتبه بعدی قرار دارد و دستگاه داهوا هم در بازار تجهیزات نظارتی در رتبه دوم شناخته می شود.

از شما کاربران گرامی دعوت می شود با مراجعه حضوری به مجموعه کمیران واقع در پاساژ نادری، طبقه یکم، پلاک یک، از کیفیت محصولات از نزدیک دیدن فرمایید و پیش از مراجعه با شماره تماس زیر در پیام رسان واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

 

دستگاه DVR هایک ویژن

دستگاه DVR هایک ویژن که در این مقاله با عنوان دستگاه ضبط DVR هایک ویژن معرفی شده است، درواقع دستگاه ضبط و پخش است. شما می توانید به اسطه این دستگاه تمام وقایع را روی هارد ضبط کنید و برای مراجعه و بازنگری مجددا اطلاعات را پخش کنید. خروجی عمده این دستگاه ها به تعداد کانالهایش، خروجی BNC بوده و اتصال آن با دوربین مداربسته با کابل برق و تصویر انجام می شود. این تکنولوژی در ابتدای اختراع تجهیزات نظارتی به بازار عرضه شد که با معیار TV LINE اندازه گیری می شد و بر اساس آن محصولات مختلفی عرضه شد. در این تکنولوژی پیشرفت های زیادی طی سالهای متمادی حاصل شد:

  • TVI ( مختص برند هایک ویژن و هایلوک است و نوع اعلای وضوح تصویر ماهیت آنالوگ در حال حاضر است و دارای وضوح تصویر بر اساس مگاپیکسل تا 8 مگاپیکسل است)

دلیل انتخاب دستگاه هایک ویژن

دستگاه مهمترین وسیله در تجهیزات نظارتی است. مغز متفکر سیستم های نظارتی به شمار می رود و وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارد. تمام وقایع ثبت شده از طریق دوربین مداربسته به دستگاه منتقل می شود و سپس بر روی هارد ذخیره می شود. دستگاه هایک ویژن به دلیلهای زیر دارای رتبه یکم در تولید این سری محصولات است:

  • تنوع بالای محصولات و دسته بندی سازگاری آن با وضوح تصویرهای مختلف
  • تنوع بالای تعداد کانال های دستگاه از 4 تا 32 کانال
  • دارای فشرده ترین فرمت ضبط موجود در بازار تجهیزات نظارتی
  • دارای به روزترین خروجی های حال حاضر دنیا
  • مقاوم و بدنه قدرتمند
  • دارای سرعت بالا در پردازش اطلاعات
  • قابلیت اتصال یک یا چندین هارد به دستگاه

روند پیشرفت دستگاه های DVR

در حال حاضر دستگاه های DVR هایک ویژن به سری M1/S تغییر پارتنامبر داده است. این دستگاه های فوق پیشرفته دارای هوش مصنوعی است و از دوربینهای مداربسته صدادار پشتیبانی می کند.