صفحه اصلی مقالات حضور قدرتمند هایک ویژن در عرصه جهانی

حضور قدرتمند هایک ویژن در عرصه جهانی

1398/07/22 | بازدید 1283

5.0 از 9 رای

حضور قدرتمند هایک ویژن در عرصه جهانی، نشان از محبوبیت و پذیرش این برند در سرتاسر دنیاست. هفته گذشته، در نمایشگاه تجارت جهانی در شهر دوبی، این موضوع به وضوح دیده شد. در ماه اکتبر سال 2019 یک اتفاق تاریخی در کشور امارات رخ داد و در نمایشگاه تکنولوژی شهر دوبی، برند هایک ویژن در غرفه‌های زیادی فعالیت داشت و قدرت خود را به رخ حاضران می‌کشید. در این نمایشگاه، نمایندگان فروش محصولات هایک ویژن در شهر دوبی، در کنار دیگر برندها، حضور به مراتب پررنگتری از رقبا داشتند و با به نمایش گذاشتن دوربین های مداربسته و دستگاه های ضبط و پخش حضور قدرتمند هایک ویژن در عرصه جهانی را به همگان ثابت کرد.

اهداف هایک ویژن در نمایشگاه بین المللی

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا هایک ویژن، که به عنوان بهترین برند در تولید دوربین مداربسته شناخته می‌شود، برای حضور در این نمایشگاه انگیزه داشت. سوال بسیار خوبی به ذهن شما رسیده، با ما همراه باشید تا دلایل آن را برشماریم:

  • نشان دادن قدرت و محبوبیت خود به سایر رقبا از طریق استقبال بیشتر مراجعه کنندگان به غرفه‌های هایک ویژن
  • آشنایی بیشتر مراجعه کنندگان با برند هایلوک که تولید تازه هایک ویژن است و در مرحله شناساندن به سر می برد
  • پیدا کردن مشتریان بیشتر از سرتاسر دنیا و ایجاد مبادلات و تجارت بین المللی
  • تمرکز بر روی تولیدات دیگر به جز دوربین مداربسته، مثل روبات

کیفیت برگزاری نمایشگاه بین المللی تجارت جهانی

مرکز تجارت جهانی در شهر دوبی که به آن World Trade Center گفته می‎‌شود، در منطقه لاکچری و بسیار خوب این شهر واقع شده است. کنار این مرکز ایستگاه مترو، تردد را برای مراجعه کنندگان بسیار آسان می‌کند. این نمایشگاه در 10 روز ابتدایی ماه اکتبر از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر برگزار شد و میزبان نمایندگان فروش از برندهای محتلف بود. این نمایشگاه دارای 7 سالن است و در هر سالن حدود 100 غرفه وجود دارد. برند هایک ویژن، از طریق نمایندگان فروش حاضر در شهر دوبی غرفه‌های زیادی در بخش دوربین مداربسته داشت و بار دیگر باعث حضور قدرتمند هایک ویژن در عرصه جهانی شد.

بازدید مجموعه کمیران از غرفه‌های هایک ویژن

از مجموعه کمیران، یک تیم به نمایشگاه تجارت جهانی اعزام شد و در تک تک شرایط موجود در غرفه‌های هایک ویژن و هایلوک قرار گرفت. بر اساس برآوردهای صورت گرفته، حدود یک میلیون نفر در این 10 روز از نمایشگاه تجارت جهانی بازدید کردند و تعداد قابل قبولی در غرفه‌های دوربین مداربسته هایک ویژن و هایلوک توقف کردند. پیشبینی می‌شود پس از برگزاری این نمایشگاه، تعداد کاربران هایک ویژن و هایلوک به شکل قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند.