صفحه اصلی مقالات جایگاه جهانی هایک ویژن در تجهیزات نظارتی

جایگاه جهانی هایک ویژن در تجهیزات نظارتی

1399/07/23 | بازدید 647

5.0 از 6 رای

جایگاه جهانی هایک ویژن در تجهیزات نظارتی، نشان از محبوبیت این برند در سرتاسر دنیا دارد. این اصل مهم در همه جهات به وضوح دیده می شود. سال گذشته گروه اعزامی از مجموعه کمیران به محل برگزاری نمایشگاه بین المللی دوربین مداربسته در شهر دوبی در کشور امارات، گزارش مفصلی از درخشش برند هایک ویژن در جهان ارائه داد و در همین وبسایت منتشر شد. حال به دلیل شیوع ویروس کرونا، مجموعه کمیران صلاح را بر حفظ سلامتی تیم خود دانست و این نمایشگاه را از دست داد. در ماه اکتبر همه ساله در نمایشگاه ورلد ترید سنتر نمایشگاه بین المللی دوربین مداربسته برگزار می شود.

جایگاه هایک ویژن در جهان

یکی از ویژگی هایی که فروشندگان برند هایک ویژن بر آن تمرکز دارند، این است که این برند در جایگاه نخست رده بندی جهانی قرار دارد. شما هر جای دنیا که بروید و درخواست خرید تجهیزات نظارتی کنید، قطع به یقین نخستین برندی که به شما معرفی می شود، هایک ویژن است و زیرمجموعه و خوشنام آن یعنی هایلوک. این برند پرتنوع ترین و پرفروشترین برند در سطح جهانی محسوب می شود. در نمایشگاه های بین المللی این نکات به وضوح دیده می شود که هایک ویژن بهترین برند و پرطرفدارترین برند در سطح جهان است. هایک ویژن مرغوب ترین تجهیزات نظارتی را در جهان تولید می کند. به نکات زیر در خصوص اقبال عمومی از هایک ویژن توجه کنید:

  • همواره در غرفه های هایک ویژن بیشترین استقبال نسبت به رقبا انجام می شود و همواره شلوغترین غرفه ها در سطح جهان غرفه های هایک ویژن است.
  • به دلیل تولید شاخه معتبری به نام هایلوک با قیمت مناسب، استقبال از برند هایک ویژن بسیار زیاد است.
  • تنوع بالای کالاها و برطرف کردن نیاز کاربران با توجه به توقع کاربر
  • تمرکز هایک ویژن بر تولیدات به روز و مبتنی بر هوش مصنوعی

برگزاری نمایشگاه بین المللی تجارت جهانی در دوبی

میزبان نمایشگاه بین المللی دوربین مداربسته کشور امارات است و در مرکز تجارت جهانی در شهر دوبی که به آن World Trade Center گفته می‎‌شود، در منطقه لاکچری و بسیار خوب این شهر برگزار می شود. این نمایشگاه در خیابان شیخ زاید واقع شده و در 10 روز ابتدایی ماه اکتبر از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر برگزار می شود. نمایندگان فروش از برندهای محتلف در این نمیشگاه همه ساله حضور دارند. این نمایشگاه دارای 7 سالن است و در هر سالن حدود 100 غرفه دارد. برند هایک ویژن، از طریق نمایندگان فروش حاضر در شهر دوبی غرفه‌های زیادی در بخش دوربین مداربسته داشت و بار دیگر باعث حضور قدرتمند هایک ویژن در عرصه جهانی شد و جایگاه جهانی هایک ویژن در تجهیزات نظارتی را به رخ کشید.

دلیل استقبال مردم از هایک ویژن

یکی از دلایلی که کاربران به سمت برند هایک ویژن گرایش دارند این است که این برند در جهان دارای رتبه یکم است. کیفیت بالای آن و اینکه این برند بیشترین فروش را در سطح جهانی دارد، مهمترین عامل برای خرید کاربران از برند هایک ویژن است. هایک ویژن به قول معروف امتحان خود را پس داده است و هیچ گاه پشیمونی برای کاربر به بار نخواهد آورد.