صفحه اصلی مقالات تولید هایک ویژن سری D7T متوقف شد

تولید هایک ویژن سری D7T متوقف شد

1400/01/10 | بازدید 378

5.0 از 4 رای

تولید هایک ویژن سری D7T متوقف شد. این سری دوربینهای مداربسته 2 مگاپیکسل با قابلیت WDR دیگر در شرکت هایک ویژن تولید نخواهد شد و اصطلاحا DISCONTINUE شده است. فروشگاه کمیران به عنوان نماینده رسمی محصولات هایک ویژن در ایران، این سری دوربین های مداربسته دام و بولت را که از سال 2015 تولید و عرضه می شدند را به فروش می رساند اما از سال 2021 میلادی دیگر تولید آن و سفارش گذاری آن برای تمامی کشورها وجود ندارد و پس از به پایان رسیدن موجودی آن در سال 1400 دیگر در فروشگاه کمیران این سری محصولات به فروش نخواهد رسید.

ارزانترین دوربینهای مداربسته با قابلیت WDR

اگر از همکاران نظارت تصویری هستید، حتما دوربینهای مداربسته با قابلیت WDR را می شناسید. این سری دوربینهای مداربسته با توان تفکیک هوشمندانه نور، یک تصویر ایدئال به کاربر ارائه می کند. در تصویر زیر تفاوت تصویر یک دوربین مداربسته با قابلیت WDR و یک دوربین مداربسته فاقد این قابلیت برای شما مشخص می شود.

قابلیت WDR توان تفکیک هوشمندانه نور را دارد و می تواند خلاف ضد نور عمل کرده و در شب هنگام تابیدن نور مستقیم به لنز، یک تصویر قابل قبول ارائه کند. دوربینهای مداربسته سری D7T ارازانترین نمونه های این سری دوربینهای مداربسته هستند. بعد از آن سری های جدیدتر هم به بازار عرضه شدند که در بند بعدی آنها را معرفی خواهیم کرد.

نسل جدید دوربینهای مداربسته Turbo HD با قابلیت WDR

پس از سال 2015 که برای نخستین بار هایک ویژن اقدام به تولید دوربینهای مداربسته با قابلیت WDR کرد که در سری D7T برای نخستین بار عرضه شد. بعدها در سال 2018 تحولی در این زمینه صورت گرفت و همان دوربینهای مداربسته با پارتنامبر D8T عرضه شدند. پس از آن از سال 2020 میلادی سری D3T به جهان معرفی شد که افزون بر قابلیت WDR قابلیت Ultra Low Light هم دارند.

تمام این سری دوربینهای مداربسته به دلیل آنکه حرف D در پارتمنامبرشان دیده می شود نشان می دهد که از وضوح تصویر 2 گاپیکسل بهره می برند. به جز این سری محصولات بعدها پارتنامبر F7T هم عرضه شد که متعلق به قابلیت WDR برای دوربینهای مداربسته 3 مگاپیکسلی بود. از سال 2020 دیگر هایک ویژن به طور کلی دوربینهای مداربسته 3 مگاپیکسلی خود را از رده خارج کرد و تمرکز بیشتر خود را روی دوربینهای مداربسته 5 مگاپیکسل گذاشت.

در حال حاضر هیچ دوربین مداربسته Turbo HD با وضوح 5 مگاپیکسل و قابلیت WDR دیده نمی شود اما از سال 2018 شرکت هایک ویژن محصولات 8 مگاپیکسلی خود را مجهز به این قابلیت با سری U8T روانه بازار کرد. تولید این سری دوربینهای مداربسته همچنان ادامه دارد.

قابلیت WDR در محصولات تحت شبکه

قابلیتهای ویژه هایک ویژن در دوربینهای مداربسته تحت شبکه این برند بیشتر است. اگر قصد دارید از ویژگی منحصر به فردتر با فریم ریت بیشتر و تصاویر واضح تر بدون افت تصویر استفاده کنید، پیشنهاد می شود از محصولات تحت شبکه استفاده کنید. تمام دوربینهای مداربسته 4 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل هایلوک تحت شبکه دارای این قابلیت مهم هستند اما نمونه اعلای این قابلیت در دوربینهای مداربسته سری 2T هایک ویژن دیده می شود که با وضوح 4، 6 و 8 مگاپیکسل عرضه می شوند.

*پیشبینی می شود در آینده نزدیک مدلهای متنوعی این دوربین مداربسته با قابلیت WDR در هر دو تکنولوژی Turbo HD و IP وارد بازار ایران شود. جدیدترین اخبار در این زمینه را از فروشگاه کمیران و مقالات همین وبسایت پیگیری کنید. همچنین تمام مشتریان گرامی اعم از همکاران نظارت تصویری در هرکجای کشور، خریداران و مصرف کنندگان ارجمند، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های زیر در ارتباط باشند:

  • شماره تماس فروشگاه : 02166764266
  • ارتباط با واتس اپ : 09901200130