صفحه اصلی مقالات تولید هایک ویژن سری IF متوقف شد

تولید هایک ویژن سری IF متوقف شد

1399/12/20 | بازدید 457

5.0 از 5 رای

تولید هایک ویژن سری IF متوقف شد. این سری دوربینهای مداربسته 2 مگاپیکسل دیگر در شرکت هایک ویژن تولید نخواهد شد و اصطلاحا DISCONTINUE شده است. فروشگاه کمیران به عنوان نماینده رسمی محصولات هایک ویژن در ایران، این دو دوربین مداربسته دام و بولت را که سفارش کشور ایران بود به فروش می رساند اما از سال 1400 دیگر تولید آن و سفارش گذاری آن برای کشور ایران به پایان رسیده است و موارد جایگزین وارد بازار ایران شده است که جای آن دو دوربین مداربسته را خواهند گرفت.

ارزانترین دوربینهای مداربسته 2 مگاپیکسل Turbo HD

اگر از همکاران نظارت تصویری هستید، حتما دوربینهای مداربسته 2 مگاپیکسل هایک ویژن با جعبه توسی رنگ را دیده اید. در حال حاضر متداولترین وضوح تصویر در بازار تجهیزات نظارتی دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل است که از تکنولوژی Turbo HD بهره می برد و به همین دلیل سفارش آن برای هر کشور هم به طور انحصاری انجام می شود. این دربینهای مداربسته که یک سطح کیفیت آنها پایینتر از مابقی دوربینهای مداربسته 2 مگاپیکسل بود، در سال 1399 وارد بازار ایران شد ولی در همین سال هم ورود آن متوقف شده و موجودی آن به پایان رسیده است. در این بند اشاره خواهیم کرد به دوربین های مداربسته دام و بولت Turbo HD هایک ویژن با وضوح 2 مگاپیکسل که جایگزین این مورد هستند:

  • DS-2CE76D0T-ITPF : نسل جدید دوربینهای مداربسته 2 مگاپیکسل که در حال حاضر ارزانترین دوربین مداربسته دام توربو اچ دی با وضوح 2 مگاپیکسل است که با بدنه پلاستیکی عرضه می شود. این دوربین مداربسته تولید سال 2020 میلادی است.
  • DS-2CE76D0T-ITMF : دوربین مداربسته دام 2 مگاپیکسلی با بدنه فلزی یکی از پرفروشترین محصولات برند هایک ویژن است که با کیفیت بسیار بال  مقاومت عالی عرضه می شود ولی قیمت آن کمی بالاست.
  • DS-2CE16D0T-ITF : دوربین مداربسته بولت با بدنه فلزی در سال 1400 همین دوربین مداربسته خواهد بود که با کیفیت بالا و مقاومت عالی نسل جدید دوربینهای مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی هایک ویژن خواهد بود.

تفاوت نسل جدید با قدیم

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا یک دوربین مداربسته به اصطلاح دیسکانتینیو می شود و جای خود را به موارد دیگر می دهد. در این بند می خواهیم نسل جدید دوربینهای مداربسته 2 مگاپیکسل توربو اچ دی هایک ویژن با نسل قدیم آن را مقایسه کنیم:

  • دید در شب پنهان : در محصولات جدید هایک ویژن دید در شب دوربینهای مداربسته پنهان شده و به اصطلاح هیدن است. این محصولات در شب بدون آنکه IR آنها روشن شود، تصاویر را در شب دریافت می کنند.
  • دید در شب گسترده تر : به طور متداول دوربینهای مداربسته کیس کوچک دارای 20 متر دید در شب هستند. در حال حاضر نسل جدید دوربینهای مداربسته به این شکل است که دید در شب آنها 25 تا 30 متر است.
  • مقاومت بالا : به طور کلی دوربینهای مداربسته ارزان قیمت دارای IP66 بودند اما در حال حاضر شرکت هایک ویژن نسل جدید دوربینهای مداربسته خود را با قابلیت IP67 تولید می کند.

*پیشبینی می شود در آینده نزدیک مدلهای متنوعی این دوربین مداربسته با قیمت مناسب وارد بازار ایران شود. جدیدترین اخبار در این زمینه را از فروشگاه کمیران و مقالات همین وبسایت پیگیری کنید.

  • شماره تماس فروشگاه : 02166764266
  • ارتباط با واتس اپ : 09901200130