صفحه اصلی مقالات تولید هایک ویژن دام سری 56 متوقف شد

تولید هایک ویژن دام سری 56 متوقف شد

1401/04/26 | بازدید 359

5.0 از 2 رای

تولید هایک ویژن دام سری 56 متوقف شد. این سری دوربین مداربسته بولت و دام 2 مگاپیکسل HD-TVI دیگر در شرکت هایک ویژن تولید نخواهد شد و اصطلاحا DISCONTINUE شده است. فروشگاه کمیران به عنوان نماینده رسمی محصولات هایک ویژن در ایران، آخرین فروشنده این محصول به شمار می رفت تا در آغاز تابستان سال 1401 موجودی این فروشگاه از این سری محصولات به پایان رسید و اکنون دیگر در هیچ کجا، دوربین مداربسته دام 2 و 5 مگاپیکسل سری 56 دیده نخواهد شد.

دوربین مداربسته دام HD-TVI

در حال حاضر یکی از پرفروشترین دوربین مداربسته موجود در بازار تجهزات نظارتی دوربین مداربسته دام HD-TVI است که نمونه هایک ویژن با وضوح 2 و 5 بالاترین سطح کیفیت در جهان است که در فروشگاه کمیران به فروش می رسد. مدتهاست این دوربینهای مداربسته حتی با وضوح آنالوگ و یک ممیز سه با پارتنامبر 56 وارد بازار می شد که از سال 2022 این محصولات به کلی از رده خارج شده و جای خود را به سری 76 و 78 دادند.

پیشترها دوربینهای مداربسته دام کیس کوچک و کیس بزرگ همگی با پارتنامبر 56 عرضه می شد اما از سال 2022 میلادی این محصولات به تفکیک کیس کوچک و بزرگ با پارتنامبرهای 76 و 78 عرضه می شوند.

نمونه های دام متفاوتی از سالهای گذشته، توسط شرکت هایک ویژن عرضه شده است که سری 56 با ادامه مختلف دیسکانتینیو شده اند و در این بند از این مقاله با عنوان تولید هایک ویژن دام سری 56 متوقف شد می خواهیم آنها را معرفی کنیم:

  • دوربین مداربسته دام 2 مگاپیکسل با کیس کوچک بدنه پلاستیکی
  • دوربین مداربسته دام 2 مگاپیکسل با کیس کوچک بدنه فلزی
  • دوربین مداربسته دام 5 مگاپیکسل با کیس کوچک بدنه پلاستیکی
  • دوربین مداربسته دام 5 مگاپیکسل با کیس کوچک بدنه فلزی
  • دوربین مداربسته دام 2 مگاپیکسل با کیس بزرگ 40 متر دید در شب
  • دوربین مداربسته دام 5 مگاپیکسل با کیس بزرگ 40 متر دید در شب
  • دوربین مداربسته دام 2 مگاپیکسل با PoC
  • دوربین مداربسته دام 5 مگاپیکسل با PoC

​نسل جدید دوربینهای مداربسته دام

از سال 2022 شرکت هایک ویژن اقدام به تولید دوربینهای مداربسته جایگزین دام سری 56 کرده است که پارتنامبر آن دستخوش تغییراتی شده است.

تولید هایک ویژن دام سری 56 متوقف شد و سری 76 و 78 جایگزین آن شده است.

در تکنولوژی HD-TVI در حال حاضر دوربین مداربسته بولت کیس کوچک همچنان با پارتنامبر 16 و دوربینهای مداربسته کیس بزرگ جای خود را به عدد 17 داده اند، عرضه می شود اما دوربین مداربسته دام از 56 به 76 و 78 تغییر پارتنامبر داده است و به فروش می رسد.

میزان مقاومت در دوربینهای مداربسته نسل جدید بالاتر رفته و به IP67 رسیده است. همچنین در این سری دوربینهای مداربسته، IR محصولات هیدن شده و در شب نورهای مادون قرمز دیده نمی شود.

تمام دوربینهای مداربسته HD-TVI هایک ویژن دام در دو بدنه فلزی و پلاستیکی تولید می شوند و هم اکنون در فروشگاه کمیران موجود بوده و عرضه می شوند.

جدیدترین اخبار در این زمینه را از فروشگاه کمیران و مقالات همین وبسایت پیگیری کنید و سفارش های خود را ثبت کنید.