صفحه اصلی مقالات تولد بیست سالگی هایک ویژن

تولد بیست سالگی هایک ویژن

1400/08/08 | بازدید 354

5.0 از 5 رای

تولد بیست سالگی هایک ویژن در حالی رخ داده است که این برند همچون سال های گذشته به عنوان نخستین برند تولید دوربین مداربسته فعالیت می کند. اهداف شرکت هایک ویژن در طول بیست سال فعالیت خود به شرح زیر است:

  • حفظ جایگاه نخست شرکت در رده بندی محصولات و تجهیزات نظارتی. جایگاهی که از سال 2016 از آن خود کرده است.
  • تولید کالاهای نسل جدید و متنوع با مقاومت بالاتر و فشرده سازی بیشتر در دو تکنولوژی IP و HD-TVI
  • کشف راهکارهای نوآورانه در سطح بین المللی و ساخت محصولات با کیفیت متناسب با نیاز روز جامعه
  • ایجاد بستر گسترده برای برقراری ارتباط مستمر با مشتریان و صادرات گسترده به تمام نقاط جهان

هایک ویژن 20 ساله

هایک ویژن در سال 2001 تاسیس شد و اکنون در سال 2021 دقیقا 20 سالگی خود را جشن گرفته و فعالیت می کند. این برند آمریکایی که در کشور چین تولید می شود، در شهر هانگژو نهاده شده است و اکنون یک نهاد 20 ساله تلقی می شود.

رتبه یکم از سال 2016

شرکت هایک ویژن از سال 2001 به بازار تجهیزات نظارتی معرفی شد و در یک دهه نخست فعالیت خود، در صدد فعالیت در خصوص زیرساختهای خود بود و پس از سال 2010 به بعد رفته رفته خود را به جهان معرفی کرد و توانست با اتکا بر تولید محصولات به روز، نیاز کاربر را تا حدی برطرف کند که خود را در دهه دوم فعالیت به رتبه های تک رقمی پرفروشترین و باکیفیت ترین محصولات رده بندی جهانی تجهیزات نظارتی برساند.

هایک ویژن زمانی معروف شد که پس از هانیول در رتبه دوم قرار گرفت و از سال 2016 توانست برای نخستین بار خود را به رتبه نخست پرفروشترین محصولات و باکیفیت ترین محصولات تجهیزات نظارتی در جهان برساند. این رتبه در سالهای بعد هم حفظ شد و اکنون در سال 2021 این برند در صدد کسب رتبه نخست در ششمین سال متوالی خود است.

تنوع بالای محصولات

هایک ویژن با اتکا بر تولید محصولات با کیفیت از هر دو تکنولوژی hd-tvi و ip همواره جزو پرطرفدارترین محصولات برای هر دو نوع پروژه چه کوچک چه بزرگ به شمار می رود. به طور مثال اگر کاربر قصد دارد منزل مسکونی خود را با تعداد کمی دوربین مداربسته تجهیز کند، می تواند از دوربینهای مداربسته هایک ویژن استفاده کنند. همچنین برای پروژه های بزرگ و اداری در تعداد بالا هم به کاربران محصولات هایک ویژن پیشنهاد می شود.

برای مشاهده محصولات هایک ویژن به لینکهای زیر مراجعه کنید:


ساخت محصولات باکیفیت

هایک ویژن از دو منظر به عنوان رتبه نخست شناخته می شود:

  • کیفیت بالا
  • فروش بالا

از این منظرهای ذکر شده، بررسی می کنیم، هایک ویژن به واسطه تولید محصولات با کیفیت، نیاز کاربر را شناسایی کرده و بهترین محصولات را عرضه می کند. هایک ویژن در حال حاضر روی فعالیت رباتیک سرمایه گذاری کرده و طی سالهای آتی به عنوان یک صنعت پیشگام در این زمینه می تواند مطرح باشد.

صادرات گسترده به جهان

در شرکت هایک ویژن حدود 30هزار نفر فعالیت دارند و ایجاد بستر گسترده برای تعامل با سرتاسر جهان در دستور کار آنها قرار گرفته است. وبسایت رسمی برند هایک ویژن به نشانی www.hikvision.com  مرجع رسمی تمام رویدادها و کالاهای به روز این برند است. فروشگاه کمیران به عنوان نمایندگی رسمی این برند تمام مشخصات فنی محصولات را از این وبسایت استخراج کرده و در کنار هر محصول قرار داده است. تمام مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به وبسایت کمیران، تمام محصولات را با مشخصات کامل فنی ببینند.

ارتباط با کمیران

فروشگاه کمیران با شماره تماسهای زیر در خدمت شما مشتریان عزیز خواهد بود:

  • 09901200130
  • 02166764266