صفحه اصلی مقالات تولد 4 سالگی هایلوک

تولد 4 سالگی هایلوک

1401/03/12 | بازدید 352

5.0 از 4 رای

تولد 4 سالگی هایلوک عنوان مقاله ای است که در آن قصد داریم ابعاد گوناگون این برند را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. چهار سال پیش در چنین روزی برند هایلوک برای اولین بار وارد بازار نظارت تصویری شد و به عنوان یک محصول باکیفیت و ارزان قیمت خود را مطرح کرد. تولد 4 سالگی هایلوک یک اتفاق مثبت در بازار تجهیزات نظارتی است؛ چرا که این برند جزو برندهای محبوب کاربران و همکاران در این زمینه است.

هایلوک که شاخه معتبر هایک ویژن به شمار می رود، تا کنون توانسته جای خود را در میان کاربران و خریداران نظارت تصویری باز کند و روز به روز به شایستگی بیشتری در این زمینه می رسد.

هایلوک در کنار هایک ویژن، باکیفیت ترین محصولات را در زمینه دوربین مداربسته و دستگاه تولید می کند و تولد 4 سالگی هایلوک این موضوع را به اثبات می رساند؛ چرا که اگر قرار بود هایلوک در تولید به کیفیت قابل قبولی نرسد، عمر آن به 4 سال نمی رسید.

آغاز پنجمین سال فعالیت

امروز جشن تولد 4 سالگی هایلوک است و از امروز این برند اهداف خود را در پنجمین سال فعالیت خود طی خواهد کرد. شرکت هایک ویژن تولد این شاخه معتبر خود را گرامی داشته و امیدوار است طی سالهای آتی به اعتبار هرچه بیشتر آن بیفزاید. 

هایلوک طی 4 سال گدشته ویژگی های زیر را با خود همراه کرد:

  • تسخیر بازار محصولات بی نام و نشان و غلبه بر محصولات noname
  • تولید با کیفیت محصولات و بازگشت اندکی از محصولات به بخش گارانتی
  • تنوع بالای محصولات
  • به روز نگه داشتن تکنولوژی خود با جدیدترین متدها
  • فروش بالا در کشورهای گسترده در سطح جهان

چشم انداز عالی و ارزش فوق العاده

شعار شرکت هایلوک از روز نخست عرضه این برند، چشم انداز عالی و ارزش فوق العاده بود که همچنان پاربرجاست و با اتکا به این شعار فعالیت خود را انجام می دهد. چیزی که در شعار برند هایلوک جایش خالی است، قیمت اقتصادی محصولات هایلوک است. با توجه به این کیفیت، قیمت محصولات هایلوک بی نظیر است و در بازار تجهیزات نظارتی نمونه اش یافت نمی شود.

کیفیت عالی و ارزش فوق العاده هایلوک از عوامل زیر نشات می گیرد:

  • وضوح های تصویر متنوع
  • دستگاه های باکیفیت با تعداد کانالهای متنوع

محصولات هایلوک در سالی که گذشت

تولد 4 سالگی هایلوک در حالی اتفاق افتاد که این برند در سالی که گذشت، محصولات جدیدی را وارد الگوریتم خود کرد که در ایران عرضه می شود و دارای قابلیتهای ویژه ای است که پیشترها در برند هایلوک دیده نمی شد. این قابلیت ویژه توان ضبط صدای محیط و مجهز بودن به قابلیت WDR است که در دوربینهای مداربسته TVI دیده می شود. در تکنولوژی تحت شبکه هم دوربین مداربسته WiFi و دوربینهای مداربسته بولت 4 و 5 مگاپیکسل با بدنه تمام فلزی است که در سال گذشته وارد بازارن ایران شد.

همچنین دستگاه DVR سی و دو کانال سری G و دستگاه NVR با قابلیت WiFi هم جزو جدیدترین محصولات هایلوک در سالی که گذشت به شمار می رود.

بهترین فروشنده هایلوک در ایران

در این مقاله با عنوان تولد 4 سالگی هایلوک می خواهیم بهترین فروشنده این محصولات را به شما معرفی کنیم. در ایران فروشگاه کمیران نمایندگی رسمی برند هایلوک است که حدود 15 سال در زمینه تجهیزات نظارتی فعالیت می کند. فروشگاه کمیران از روز نخست عرضه برند هایلوک تمام محصولات را با بهترین قیمت، بالاترین کیفیت و گارانتی اصلی به کاربران عرضه می کند. شما کاربران و همکاران گرامی می توانید جدیدترین اخبار و جدیترین محصولات را از برند هایلوک در این وبسایت بیابید و مطالعه کنید.

برای همکاران گرامی نظارت تصویری فروشگاه کمیران بهترین محصولات را با بیشترین درصد تخفیف ممکن عرضه می کند.