صفحه اصلی مقالات تجهیزات نظارتی را از کمیران بخرید

تجهیزات نظارتی را از کمیران بخرید

1400/04/22 | بازدید 451

5.0 از 7 رای

تجهیزات نظارتی را از کمیران بخرید و اطمینان داشته باشید این مجموعه با رزومه پربار خود، اعتبار بالایی در زمینه فروش محصولات این زمینه کسب کرده است. مجموعه کمیران از سال 1387 در تهران تاسیس شد و فروشگاه مرکزی و نخستین شعبه خود را در پاساژ نادری طبقه بالای همکف قرار داد. رفته رفته با گسترش فعالیت این مجموعه، کمیران با تاسیس شعب دوم و سوم خود در منطقه جمهوری تهران، بازار را به سمت خود کشاند و توانست به سطح بالایی از فروش تجهیزات نظارتی برسد.

در این مقاله با عنوان تجهیزات نظارتی را از کمیران بخرید می خواهیم ابعاد کسترده این موضوع را بررسی کنیم که چرا کمیران را باید انتخاب کنید.

آشنایی با کمیران

همانطور که گفته شد، مجموعه کمیران در حال حاضر دارای 12 سال سابقه فعالیت در زمینه تجهیزات نظارتی دارد. این مجموعه پس از دریافت نمایندگی رسمی هایک ویژن، اقدام به توسعه فعالیت خود کرد و در مرکز خرید امجد و علاالدین 2 هم شعب دوم و سوم خود را تاسیس نمود. این اقدام همزمان با وارد کردن برند نگرون به ایران همراه شد که توانست پا به پای عرضه دوربینهای مداربسته برند، محصولات noname را هم در بازار تجهیزات نظارتی گسترش دهد. 

در حال حاضر شعبه مرکزی فروشگاه واقع در طبقه یکم پاساژ نادری، پلاک یک، هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری آماده خدمات رسانی به شما مراجعه کنندگان خواهد بود. شماره تماس 02166764266 به صورت تلفن ثابت پاسخگوی شماست و همچنین شماره موبایل 09901200130 هم به صورت پیغام واتس اپ و تماس تلفنی پاسخگوی شما است.

پروژه های شرکت کمیران در سال گذشته

کاربران و مسئولان خرید و همچنین اجراکنندگان پروژه های بزرگ تجهیزات نظارتی می توانند با مراجعه به بخش رزومه فروشگاه کمیران، تمام نهادهای معتبری که در طول 12 سال فعالیت این مجموعه را به طور یکپارچه ببینند ولی ما در این بند از این مقاله با عنوان تجهیزات نظارتی را از کمیران بخرید می خواهیم به طور خاص و منحصرا تمام پروژه های بزرگ مجموعه کمیران در سال 1399 را به شما معرفی کنیم:

  • اسنپ فود
  • مجتمع مسکونی امین(نیاوران)
  • شرکت تک ظرف آدربایجان
  • شرکت حمل و نقل خلیج فارس
  • شرکت افرادرب
  • شرکت قصر بلور ایرانیان
  • شرکت لعاب یاس

خرید تجهیزات نظارتی از کمیران

"خرید تجهیزات نظارتی" یکی از کلمات کلیدی مهم در موتورهای جست و جوگر گوگل است. در این کلمه کلیدی فروشگاه کمیران در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و جزو 3 وبسایت نخست این جست و جو به شمار می رود. در واقع گوگل با توجه به اعتبار وبسایت، رده بندی خود را تشکیل می دهد و از این رو به دلیل اعتبار بالای کمیران در این چند ساله، وبسایت کمیران در جایگاه بسیار عالی قرار گرفته است.

هایک ویژن

برند هایک ویژن که بهترین تجهیزات نظارتی در جهان را تولید و عرضه می کند به عنوان اصلی ترین برند مجموعه کمیران شناخته می شود. این برند با اتکا به تنوع بالای محصولات، کیفیت فوق العاده و استفاده از چیپست و برد منحصر به فرد توانسته به بازار بسیار خوبی در جهان دست پیدا کند. 

هایک ویژن در هر دو تکنولوژی HD-TVI و IP محصولات بسیار با کیفیتی را عرضه می کند. هایک ویژن تولید کشور چین است و از سال 2001 به طور رسمی کار خود را در زمنیه تجهیزات نظارتی آغاز کرد.

هایلوک

پس از آنکه فروشگاه کمیران در زمینه فروش تجهیزات نظارتی به جایگاه قابل قبولی رسید و توانست شعب دوم و سوم خود را به واسطه نمایندگی هایک ویژن بودن تاسیس کند و ورود کالاهای نگرون را در دستور کار خود قرار داد، سرانجام در سال 2018 به محض تولید برند هایلوک توسط شرکت هایک ویژن، این برند و این شاخه معتبر توسط مجموعه کمیران عرضه شد.

کمیران در حال حاضر به عنوان یک فروشگاه آنلاین و حضوری تجهیزات نظارتی در تهران، عنوان نمایندگی رسمی هایک ویژن و نمایندگی رسمی هایلوک را با خود به یدک می کشد.

داهوا

فروشگاه کمیران به تازگی اقدام به عرضه محصولات داهوا کرده است. داهوا پس از هایک ویژن دومین برند عرضه کننده تجهیزات نظارتی در جهان است. این برند با فروش بسیار عالی در ایران و کیفیت فوق العاده و قیمت منساب توانسته خیلی ها را به سمت خود بکشاند. داهوا هم مثل هایک ویژن از سال 2001 وارد بازار تجهیزات نظارتی شد و ساخت کشور چین است.