صفحه اصلی مقالات ادامه تعطیلی پاساژ نادری فروردین 1399

ادامه تعطیلی پاساژ نادری فروردین 1399

1399/01/16 | بازدید 524

5.0 از 7 رای

ادامه تعطیلی پاساژ نادری فروردین 1399 از سوی هیات دولت به تصویب رسید و بر این اساس این مرکز خرید تا 23 فروردین ماه تعطیل خواهد بود. همانطور که در مقاله پیشین وبسایت به آن اشاره شد، امکان تمدید تعطیلات نوروزی برای مراکز خرید در سطح کشور وجود داشت و پیشبینی می شد به دلیل گسترده شدن شیوع ویروس کرونا، مرکز خرید نادری باز هم تعطیل بماند. پیش از این قرار بود مرکز خرید نادری تاریخ 16 فروردین فعالیت خود را آغاز کند اما این اتفاق رخ نداد و ادامه تعطیلی پاساژ نادری فروردین 1399 تا بیست و سوم این ماه به طول خواهد انجامید.

باز هم امکان تمدید تعطیلی پاساژ نادری وجود دارد

با توجه به آنکه ویروس کرونا مهار نشده است و قزنطینه کردن در روزهای گذشته باعث نزولی شدن شیب مبتلایان و جانباختگان این ویروس شده است، پیشبینی می شود تا قطع کامل زنجیره مبتلایان به ویروس کرونا، قزنطینه و تعطیلی ادامه داشته باشد. در صورت دریافت اخبار مهم مبنی بر ادامه دار بودن تعطیلی مراکز خرید، سریعا از طریق همین وبسایت اخبار آن در دسترس شما قرار خواهد گرفت. برای دریافت اخبار موثق وبسایت کمیران را در روزهای آتی دنبال کنید تا در جریان اتفاقات مهم این مرکز خرید قرار بگیرید. فروشگاه کمیران واحد یک در طبثه یکم این مرکز خرید واقع شده و نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن و هایلوک بوده و واردکننده انحصاری دوربین مداربسته و دستگاه نگرون است. این فروشگاه از سال 1386 در این زمینه فعالیت دارد و امید است پس از مهار ویروس کرونا و از سر گرفتن فعالیت نظارت تصویری با قدرت بیش از پیش به راه خود ادامه دهد و رضایت شما مشتریان را برآورده کند.

همکاران از تخفیف ویژه برخوردار خواهند بود

پس از آغاز مجدد فعالیت مرکز خرید نادری، همکاران ارجمند می توانند از تخفیف ویژه فروش محصولات نظارت تصویری در فروشگاه کمیران بهره مند شوند. فقط کافی است عکس کارت همکاری خود را برای ما ارسال کنید تا از این تخفیف ویژه بهره ببرید. راه های ارتباطی مشتریان با فروشگاه کمیران به شرح زیر است:

  • مراجعه حضوری به فروشگاه واقع در خیابان جمهوری، پاساژ نادری، طبقه یکم، پلاک 1. لوکیشن این فروشگاه در گوگل مپ وجود دارد و می توانید از طریق لینک زیر آن را بیابید:
  • لوکیشن فروشگاه کمیران
  • تماس تلفنی با فروشگاه و مکالمه با واحد فروش. شماره های تماس فروشگاه کمیران به شرح زیر است:
  • 02166764266 - 02166764236
  • ارسال فکس و درخواست تجهیزات موردنیاز خود به صورت مکتوب با شماره زیر:
  • 66756778
  • ارسال ایمیل و درخواست تجهیزات مورد نیاز خود به صورت نوشتاری با نشانی پست الکترونیکی زیر:
  • info[at]camirancctv.com
  • ارتباط از طریق پیام رسان واتس اپ با شماره زیر:
  • 09901200130
  • عضویت در وبسایت فروشگاه و خرید غیرحضوری از طریق لینک زیر:
  • ثبت نام کنید

افزودن کالاهای جدید در وبسایت کمیران

در تعطیلات نوروز محصولات زیادی در وبسایت کمیران قرار گرفته که شما می توانید با رفتن به لینک هر کدام اطلاعات فنی و شکل ظاهری و قیمت آنها را جویا شده و آنها را سفارش بگذارید. در این بند به معرفی محصولات جدید هایک ویژن در وبسایت کمیران می پردازیم و قیمت هر یک را مورد بررسی قرار می دهیم:

محصولات هایک ویژن ، هایلوک ، نگرون و نیکسون در دسترس شما قرار خواهد گرفت

همانطور که اشاره شد فروشگاه کمیران از تاریخ 23 فروردین ماه دایر خواهد بود و شما می توانید از آن تاریخ با یکی از راه های ارتباطی گفته شده، محصولات را خریداری کنید. برندهای موجود در این فروشگاه همانطور سالهای گذشته، برندهای هایک ویژن (بهترین شرکت تولیدکننده تجهیزات نظارتی)، هایلوک (شاخه معتبر برند هایک ویژن)، نگرون و نیکسون (برندهای اختصاصی فروشگاه کمیران) را بع مشتریان گرامی عرضه خواهد کرد.

به امید رسیدن روزهای بهتر توام با سلامتی و خیر و برکت برای تمام ملت ایران