صفحه اصلی مقالات احتمال تغییر قیمت تجهیزات نظارتی

احتمال تغییر قیمت تجهیزات نظارتی

1400/04/01 | بازدید 398

5.0 از 8 رای

احتمال تغییر قیمت تجهیزات نظارتی در روزهای آتی وجود دارد. در تابستان سال 1400 شرکت درسا و پارس ارتباط افزار احتمالا قیمت محصولات خود را تغییر خواهند داد. در این مقاله قصد داریم دلایلی که بر این ادعا صحه می گذارد را بررسی کنیم. با ما همراه باشید تا احتمال تغییر قیمت تجهیزات نظارتی را برای شما مشخص کنیم. پیش از هر چیزی در این مقاله با عنوان احتمال تغییر قیمت تجهیزات نظارتی می خواهیم آخرین لیست قیمت به روزرسانی شده از محصولات و تجهیزات نظارتی را برایتان بار دیگر به اشتراک بگذاریم:

لیست محصولات هایک ویژن و هایلوک در فروشگاه کمیران بر مبنای اعلام رسمی شرکت پارس ارتباط افزار و شرکت تدبیراندیشان درسا است. فروشگاه کمیران به عنوان یکی از متولیان اصلی محصولات هایک ویژن و هایلوک در ایران به تبعیت از این دو شرکت رسمی واردکننده محصولات برترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان، تمام این محصولات را با گارانتی رسمی این دو شرکت عرضه می کند.

دلایل احتمال تغییر قیمت تجهیزات نظارتی

در این مقاله با عنوان احتمال تغییر قیمت تجهیزات نظارتی می خواهیم دلایلی را که ممکن است قیمت محصولات را عوض کند بررسی کنیم:

  • نوسانات قیمت ارز
  • تغییر ریاست جمهوری ایران و شروع به کار رئیس جمهور جدید از مردادماه
  • افزایش قیمت جهانی شرکت هایک ویژن

نوسانات قیمت ارز

همواره در کشور قیمت محصولات و تورم تحت تاثیر قیمت دلار است. نوسانات قیمت ارز از ابتدای سال 1400 تا کنون زیاد نبوده و کاهش و افزایش چشمگیری نداشته است اما در ادامه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. اگر قیمت دلار طی روزهای آتی افزایش یابد، به احتمل فراوان شرکت تدبیراندیشان درسا و پارس ارتباط افزار اقدام به تغییر قیمت محصولات خود کنند.

هایک ویژن ابتدای سال 1400 با کاهش قیمت رو به رو شد اما شرکت درسا، تدبیری برای کاهش قیمتها نداشت و بعید است طی روزهای آینده محصولات هایلوک را از اینی که الان هست، گرانتر کند. به نظر می رسد احتمال ارزانتر شدن محصولات هایلوک در ادامه بیشتر باشد، چرا که در حال حاضر درصد تخفیف همکاری محصولات هایلوک بسیار زیاد است و این شکاف بین قیمت مصرف کننده و همکار خیلی هم خوب نیست.

اگر قیمت دلار گران شود، احتمالا تا قیمت 30 هزار تومان، قیمت کنونی گارانتی قیمت داشته باشد، مگر آنکه بخواهد دلار به قیمتی بالاتر از 30هزار تومن برسد.

در خصوص هایک ویژن اما شرایط متفاوت است. در ابتدای سال همانطور که گفته شد قیمت محصولات هایک ویژن ارزان شد و در حال حاضر نوسانات قیمت ارز و گرانتر شدن قیمت دلار می تواند تاثیر بیشتری روی محصولات هایک ویژن بگذارد. به نظر می رسد اگر قیمت دلار از کانال 25هزار تومان عبور کند، محصولات هایک ویژن هم گرانتر خواهند شد.

تغییر ریاست جمهوری ایران و شروع به کار رئیس جمهور جدید از مردادماه

حدود 40 روز تا پایان ریاست جمهوری حسن روحانی و روی کار آمدن ابراهیم رئیسی زمان باقی است. سیاستهای خارجی در این روزها می تواند تاثیر گذار باشد. اگر توافقی میان ایران و کشورهای غربی حاصل نشود، به احتمال فراوان در دولت بعدی فاصله میان ایران و سایر کشورها بیشتر هم خواهد شد و از این رو قیمت محصولات وارداتی مثل هایک ویژن افزایش خواهد یافت. باید دید در این 40 روز چه اتفاقاتی رخ می دهد تا دولت بعدی بر اساس آن کار رسمی خود را آغاز کند.

افزایش قیمت جهانی شرکت هایک ویژن

شرکت هایک ویژن هم قیمت محصولات قرمز رنگ(هایک ویژن) هم آبی رنگ(هایلوک) خود را افزایش داده است. این اقدام برای دومین بار است که در طی 3 ماهه اخیر رخ می دهد و همین اقدام می تواند مستقیما روی قیمت داخلی محصولات هایک ویژن تاثیرگذار باشد.

در آینده باید تمام احتمال تغییر قیمت تجهیزات نظارتی را در نظر گرفت و ارزیابی کرد که طی ماه های بعدی قیمت هر کدام از محصولات چند خواهد شد.