صفحه اصلی مقالات آداپتور 2 آمپر کره ای در فروشگاه کمیران

آداپتور 2 آمپر کره ای در فروشگاه کمیران

1400/12/03 | بازدید 489

5.0 از 5 رای

آداپتور 2 آمپر کره ای در فروشگاه کمیران عرضه می شود تا مشکل سوختن منابع تغذیه و قطعی تصاویر به طور کلی حذف شود. پیش از هر چیز آشنایی با اصطلاحات آداپتور برای کاربران تجهیزات نظارتی یکی از اصول لازم تلقی می شود تا این امکان برایشان فراهم شود که بتوانند نسبت به کالایی که خریداری کرده اند اطلاعات کسب کنند و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.

ما قصد داریم در این مقاله با عنوان آداپتور 2 آمپر کره ای در فروشگاه کمیران، این نوع آداپتور را برای شما معرفی کنیم و اطلاعات مهمی را در خصوص آداپتور و سوئیچینگ در تجهیزات نظارتی به شما ارائه کنیم.

برای خرید آداپتور 2 آمپر کره ای در فروشگاه کمیران روی لینک زیر کلیک کنید:

آشنایی با اصطلاحات آداپتور

پیش از آنکه این مقاله را بخوانید، به شما پیشنهاد می کنیم با شماره تماس 66764266 با کارشناسان فروش مجموعه کمیران واقع در خیابان جمهوری تهران ارتباط بگیرید و سوالات خود را با آنها در میان بگذارید. یا با کلیک روی لینک زیر مستقیم به صفحه واتس اپ مجموعه کمیران منتقل شوید. این شماره به صورت تلفن همراه و تماس هم پاسخگوی شماست.

حال شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کنیم:

همانطور که می دانید و سال گذشته در این مقاله به آن اشاره شد، در فروشگاه کمیران منابع تغذیه که به فروش می رسند به دو دسته آداپتور تکی(لپ تاپی) یا آداپتور مرکزی(سوئیچینگ) تقسیم می شوند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.

این دو سری محصولات با تمام برندها سازگاری دارند و در فروشگاه کمیران با محصولات هایک ویژن و هایلوک و داهوا ست می شوند. این دو سری محصولات از جنبه های زیر قابل بحث و بررسی هستند و در این مقاله با عنوان آداپتور 2 آمپر کره ای در فروشگاه کمیران می خواهیم تک تک آنها مختص به آداپتور کره ای را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

مواردی که در موضوع آداپتور مورد بحث قرار می گیرد به شرح زیر است:

  • آداپتور جداگانه برای هر دوربین مداربسته یا آداپتور مرکزی به منظور تجمیع برق رسانی به تمام دوربینهای مداربسته
  • میزان آمپر مورد نیاز برای هر دوربین مداربسته
  • میزان ولتاژ ورودی و خروجی آداپتور
  • داشتن فن برای خنک کردن آداپتور یا نداشتن فن
  • ظاهرهای متفاوت آداپتور

کیفیت آداپتور کره ای

آداپتورهایی که در فروشگاه کمیران عرضه می شوند، تولید کشور کره جنوبی هستند که به مراتب کیفیت بسیار بالاتری نسبت به نمونه های چینی خود دارند. بعضا پیش آمده در فروش تجهیزات نظارتی کاربران با مشکل قطعی دوربین مداربسته مواجه هستند که آن به دلیل خرابی آداپتور و طول عمر کم آنها ناشی از داشتن کیفیت پایین آداپتور است. آداپتورهای کره ای به طور کلی این مشکل را حل کرده و به واسطه داشتن کیفیت بسیار بالا، دیگر نگرانی های کاربران بابت خرابی آداپتور را حل کرده است.

در فروشگاه کمیران فروش آداپتور 2 آمپر کره ای به صورت تکی و عمده صورت می گیرد. 

نمونه های این آداپتور فقط در مدل 12 ولت 2 آمپر لپ تاپی موجود است و نمونه سویچینگ یا مرکزی یا حتی نمونه های لپ تاپی 3 و 5 آمپر آن موجود نیست.

اگر از آداپتور جداگانه برای هر دوربین مداربسته استفاده می کنید این امنیت را برای خود گارانتی می کنید که هر دوربین مداربسته به طور مجزا یک برقرسان دارند که در صورت قطع شدن یا سرقت هر کدام، دیگر دوربینهای مداربسته به کار خود برای ثبت و ارسال تصاویر ادامه می دهند. با استفاده از آداپتور مرکزی به منظور تجمیع برق رسانی به تمام دوربینهای مداربسته این مشکل وجود دارد که در صورت قطعی، یا سوختن آداپتور، کل دوربینهای مداربسته هم از کار می افتند.

چه میزان آمپر برای هر دوربین مداربسته نیاز است؟

سوالی که برای کاربران به کرات پیش می آید این است که برای برق رسانی به دوربین مداربسته چه میزان آمپر نیاز است. این نکته ثابت را در نظر داشته باشید که هر دوربین مداربسته حداکثر به یک و نیم آمپر برق نیاز دارد که با آداپتور 12 ولت می تواند تامین شود. این آداپتور برق 220 ولت شهری را به 12 ولت تبدیل کرده و به دوربین مداربسته برق رسانی می کند. از آنجا که آداپتور یک و نیم آمپر وجود ندارد و آداپتور یک آمپر ممکن است فرایند برقرسانی را مختل کند، از این رو به کاربران استفاده از آداپتور 2 آمپر پیشنهاد می شود.

آداپتورهای مرکزی هم به همین صورت هستند؛ یعنی اگر قصد دارید از 4 دوربین مداربسته استفاده کنید، به طور نرمال به 6 آمپر برق نیاز دارید اما چون آداپتور 6 آمپر نداریم و آداپتور 5 آمپر ممکن است کم بیاورد، پیشنهاد می شود از آداپتور 10 آمپر استفاده کنید.

همین فرمول برای تعداد بیشتر دوربین مداربسته هم استفاده می شود و داشتن فن برای آداپتورهای 20 و 30 آمپر از امور بسیار مهم به شمار می رود که باعث خنک کردن آداپتور شده و فرایند برقرسانی را راحت تر انجام می دهد.

شکلهای متفاوت آداپتور

آداپتورها معمولا به دو شکل لپ تاپی و مرکزی تولید می شوند اما همین تقسیم بندی هم به طور کلی انواع و اقسام گوناگون دارد. در خرید آداپتور دقت داشته باشید حتما تصویر آن را برای کارشناسان مجموعه کمیرن ارسال کنید تا دقیق مطابق با آنچه که می خواهید، آداپتور برای شما ارسال شود.