صفحه اصلی مقالات مرکز خرید نادری تهران اردیبهشت 1399

مرکز خرید نادری تهران اردیبهشت 1399

1399/01/30 | بازدید 416

5.0 از 8 رای

مرکز خرید نادری تهران اردیبهشت 1399 باز است. این مرکز تخصصی دوربین مداربسته بیش از یک ماه است که فعالیت ندارد. در مقالات قبلی تاریخ آغاز به کار این مرکز خرید اعلام شده بود اما هیچ کدام عملی نشد و حتی پس از بازگشایی کامل مغازه های خیابان در تهران و شهرستان ها، مراکز خرید و پاساژها در پایتخت همچنان تعطیل است. در حال حاضر نخستین روز رسمی آغاز به کار پاساژ نادری در تهران یکم اردیبهشت ماه اعلام شده است و در این باره قطعیت وجود دارد. در صورتی که این تاریخ تغییر کند، این مقاله به روز خواهد شد. پس از طریق همین لینک و همین مقاله پیگیر تاریخ دقیق باشید. از این به بعد پس از این مقاله، مقاله دیگری در این باره منتشر نخواهد شد.

روند کاری فروشگاه کمیران ، نمایندگی رسمی هایک ویژن و هایلوک

در ایام قرنطینه، فروشگاه کمیران به صورت غیرحضوری به فروش خود ادامه می داد و این روند همچنان ادامه خواهد داشت. روند کاری فروش کمیران، نمایندگی رسمی بهترین تجهیزات نظارتی به این صورت است که شما می توانید از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09901200130 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و سفارش های خود را در میان بگذارید. شماره تلفن های ثابت فروشگاه نیز روی خط موبایل دایورت شده است پس شما می توانید با شماره های 02166764266 و 02166764236 تماس حاصل کنید. این شرایط در اوضاع کنونی خواهد بود و پس از آغاز به کار رسمی فروشگاه، ساعت کاری این مرکز خرید از ساعت 9 صبح تا 18 یکسره باز خواهد بود و پذیرش مشتریان را به صورت حضوری خواهد داشت.

خلاصه عملکرد فروشگاه کمیران در تعطیلات

اگر از مشتریان مجموعه کمیران هستید، می دانید که ارتباط این مجموعه با مشتریان خود در طول مدت تعطیلی حفظ شد و همچنان باقی خواهد ماند. شما می توانید پس از تماس با فروشگاه کمیران در سریعترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنید. فقط امکان پذیرش کاربران گرامی به صورت حضوری وجود ندارد. خلاصه عملکرد فروشگاه کمیران در ماهی که گذشت به شرح زیر است:

وضعیت پاساژهای دیگر در شهر تهران

طبق قانون جدید مصوب از سوی هیات دولت تمام مغازه های کنار خیابان در سراسر کشور به طور کامل بدون محدودیت بازگشایی شده اند اما مراکز خرید و پاساژهای پایتخت، برخلاف شهرستانها، دو روز دیرتر باز شدند. این قانون شامل تمام مراکز خرید از جمله امجد، علاالدین2 و یگانه می شود و پاساژ نادری نیز وضعیت مشابهی را تجربه می کند. بر این اساس پیش از یکم اردیبهشت ماه، فعالیت فروشگاه و پذیرش مشتریان به صورت حضوری تخلف محسوب می شد.