صفحه اصلی مقالات رمزگشایی جرم‌ها با دوربین مداربسته هایک ویژن

رمزگشایی جرم‌ها با دوربین مداربسته هایک ویژن

1398/06/12 | بازدید 754

5.0 از 9 رای

دوربین مداربسته هایک ویژن، بیشترین سهم از دوربین مداربسته سطح شهر را دارد. هایک ویژن که در رده بندی بهترین دوربین مداربسته، در مقام نخست جای گرفته، طرفداران بسیاری دارد و خیلی‌ها به دلیل کیفیت بالای هایک ویژن، از این برند، استفاده می‌کنند؛ از این رو، دوربین مداربسته هایک ویژن، بیشترین مسئولیت برای کشف جرایم و شناسایی مجرمان را برعهده دارد. کشف جرایم به وسیله دوربین مداربسته هایک ویژن، باعث کاهش سرقت و جنایت شده و استفاده از این برند، جان و مال خیلی‌ها را نجات داده است.

دوربین مداربسته هایک ویژن امنیت فضای شما را بالا می برد

دوربین مداربسته هایک ویژن، به نوعی بلای جان مجرمان شده، به طوری که آنها باید زمان زیادی صرف از کار انداختن دوربین مداربسته هایک ویژن کنند و خلاقیت زیادی به کار ببرند تا سرویس دهی آن را مختل کنند. راه دیگر این است که اصلا مجرمان سراغ جاهایی بروند که مجهر به سیستم‌های نظارتی نیستند، پس اگر تا به حال اقدام نکرده‌اید که فضای موردنظر خود را به سیستم های نظارتی مجهز کنید، تا دیر نشده، دست به کار شوید.

شاید بد نباشد که با چند تیتر روزنامه در این باره آشنا شوید:

- راز جنایت کارگاه سوخته، توسط دوربین مداربسته کشف شد.

- دوربین مداربسته مچ سارقان را گرفت.

- دوربین مداربسته، کلید معمای سرقت 500 میلیونی خانه.

اگر با این تیترها، به فکر فرورفتید و می‌خواهید شما هم صاحب نگهبان‌های الکترونیکی باشید، پیشنهاد ما به شما، تهیه سیستم های نظارتی هایک ویژن است. شاید مجرمان بتوانند به نگهبان ها رشوه بدهند تا آنها را لو ندهند، اما هیچ گاه حریف دوربین مداربسته هایک ویژن نمی‌شوند؛ چرا که دوربین مداربسته هایک ویژن با هیچ رشوه‌ای، از هیچ جرمی چشم پوشی نخواهد کرد. 

آمار وارقام از شناسایی جرایم توسط دوربین مداربسته

بر اساس آمارها، دوربین مداربسته، 90 درصد جرایم را شناسایی می‌کند. آن 10 درصد باقی مانده، یا اصلا فضای موردنظرشان، مجهز به دوربین مداربسته نیست، یا به دلیل مستهلک شدن دوربین مداربسته و ایجاد افت تصویر، شناسایی چهره یا رخدادها، دروضع خوبی قرار ندارد. از همین رو، دوربین مداربسته هایک ویژن بدون افت تصویر، خیال شما را از این بابت هم راحت می‌کند.

روند روبه رشد خرید دوربین مداربسته

در چند سال اخیر، روند روبه رشد خرید دوربین مداربسته، آمار استفاده از سیستم های نظارتی را افزایش داده و همین امر باعث کاهش جرایم شده است. اوایل دهه هشتاد به دلیل قیمت بالای دوربین مداربسته و همچنین محدودیت در تعداد واردات آنها، استفاده از دوربین مداربسته بیشتر در اماکن دولتی، بانک ها و مشاغلی مرسوم بود که حجم مبادلات مالی بالایی دارند. رفته رفته با ورود هایک ویژن به این عرصه، کاربرد دوربین مداربسته همه‌گیر شد و در حال حاضر تقریبا تمام اصناف، منازل، و مکان های تجاری، مجهز به دوربین مداربسته هستند. در حال حاضر، شاهد ظهور تکنولوژی های پیشرفته توربو اچ دی وآی پی، در دوربین مداربسته هایک ویژن هستیم که توقع تمام افراد در زمینه نظارت تصویر را برطرف می کند.

به عبارت دیگر می توان گفت، با توجه به گسترش روزافزون دستگاه های الکترونیکی استفاده از دوربین‌های مدار بسته به شدت رواج یافته است و هم اکنون در برخی از صنوف همچون قهوه خانه‌ها، رستوران‌ها، صرافی‌ها و طلافروشان نصب دوربین از سوی مسئولان صنفی مربوطه تاکید شده است.

تنوع دوربین مداربسته هایک ویژن برای بالا بردن امنیت

با توجه به آنکه تنوع دوربین‌های مداربسته بسیار بالاست، متقاضیان می‌توانند مناسب با نوع کاربری دستگاه موردنظر ودوربین مداربسته دلخواه خود را تهیه کنند. به طور مثال دوربین های مداربسته دارای دید در شب، بیشتر برای بانک ها و کارخانه های بزرگ کاربرد دارد و دوربین های مداربسته با فاصله کانونی بیشتر، برای نظارت از جزئیات استفاده می‌شود. دوربین مداربسته هایک ویژن، با بهره مندی از قابلیت دید در شب و همچنین تنوع در اندازه لنزها، به شما تصاویر دلخواهتان را ارائه می دهد و احتمال بروز جرایم را به حداقل می رساند.

در حال حاضر هایک ویژن و هایلوک با گارانتی پارس ارتباط وارد بازار ایران می شود و شما می توانید از کمیران نمایندگی اصلی هایک ویژن لیست قیمت هایک ویژن و هایلوک را تهیه کنید.