صفحه اصلی اخبار دوربین مداربسته هایک ویژن

پربازدیدترین ها

دوربین مداربسته هایک ویژن

1394/09/07 | بازدید 13738

5.0 از 2 رای

راه حل  Easy IP شامل طیف کاملی از دوربین های WiFi و NVR های تشخیص خودکار , اتصال خودکار و دسترسی آسان است .

علاوه براین , محدوده Easy  هایک ویژن , یک سری ویژگی های پیشرفته تری به ارمغان می آورد که شامل:

وضوح فوق العاده بالای 4 مگاپیکسلی , db 120  در   H.264    WDR , به همراه بهینه سازی کدک های هوشمند  جهت دستیابی به یک سطح جدید از دوربین های مداربسته برای کسب و کار کوچک تا متوسط می باشد .

راه حل  Easy IP جدید , برای نصب و راه اندازی راحت و امن برای همه کاربران طراحی شده است . NVR مجهز شده به POE , به این معنی می باشد که دیگر نیاز به منبع تغذیه جداگانه برای هر دوربین مداربسته نمی باشد , در حالی که گنجاندن  دوربین مداربسته فیش آی پانارومای 4 مگاپیکسلی اجازه می دهد که دفتر یا فروشگاه را بدون نیاز به استقرار چندین  دوربین مداربسته ثابت  , تحت پوشش قرار دهیمدوربین ها ی مداربسته دام , نصاب ها را قادر می سازند تا به سادگی نصب و راه اندازی به شبکه فعلی را انجام دهند , در حالی که دوربین هایی با لنز موتور دار , و با PT (پان شیب) و قابلیت PTZ , نیاز به دوربین مداربسته  نصب شده و تعیین جهت لنز آن را از بین می برد . همچنین POE با این معنی می باشد که تنها به یک کابل اترنت واحد برای هر دوربین مداربسته مورد نیاز می باشد .

را ه حل Easy IP شامل طیف کاملی از دوربین های مداربسته  WiFi و NVR های تشخیص خودکار, اتصال خودکار و دسترسی آسان می باشد . در عین حال , NVR های POE به طور خودکار به هر دوربین مداربسته ای که به آن متصل است یک آدرس IP اختصاص داده , که بطور کامل هرگونه تأخیر بالقوه ای را در ارسال تنظیمات آدرس IP و ذخیره زمان در تأسیسات بزرگ  را ازبین می برد . از ویژگی های بارز ذخیره سازی روی برد , در بسیاری از دوربین های مداربسته , راه حل Easy IP هایک ویژن , فشرده سازی بالایی را برای  بهره وری کدکها جهت کاهش فشار اعمال شده بر انتقال و ذخیره سازی عناصر از سیستم ارائه می دهد . این امر به ویژه برای سیستم های IP با کیفیت بالا , که در آن پهنای باند و هزینه های ذخیره سازی یک دغدغه ی اصلی می تواند باشد , قابل توجه است . یک دوربین H.264 استاندارد با رزولوشن FULL HD 1080p و با یک ماه از ضبط  می تواند منجر به حدود TB1.2 فضای مصرفی شود .

تمام دوربین های مداربسته Easy IP هایک ویژن , از ابر Ezviz حمایت می کنند – خدمات P2P , امکان دسترسی از راه دور را با گوشی های هوشمند تان فراهم می کند . این به این معنی است که شما می توانید تصاویر زنده و یا فایل های تصویری ضبط شده  از منزل , فروشگاه , دفتر و یا شرکت خود را در هر زمانی و در هر کجا مشاهده نمایید . Ezviz همچنین شامل پشتیبانی از زنگ هوشمند می شود , بطوری که هرگونه نفوذ و یا حوادث اضطراری  را می تواند به رسمیت شناخته و حل شود .

محدوده Easy IP  از دوربین های مداربسته محیط داخلی و خارجی , برای برآوردن طیف وسیعی از نیاز ها طراحی شده است و شامل بولت دام , پانوراماکیوب و سبک های PTZ می باشد . به عنوان مثال مینی دوربین های 1  مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی با قابلیت ذخیره سازی روی برد , به ویژه برای منازل و محیط های کسب و کار کوچک مناسب خواهد بود . در حالی که , واحد های 4 مگاپیکسلی فوق العاده HD با H.264 + کدک های هوشمند از کیفیت بالای تصاویر با رزولوشن P1080  در روز و شب اطمینان دارند .