صفحه اصلی مقالات کمیران در خبرگزاری تبیان

کمیران در خبرگزاری تبیان

1401/04/08 | بازدید 339

4.7 از 3 رای

کمیران در خبرگزاری تبیان به عنوان بهترین نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران شناخته شده است. با ما همراه باشید تا در این مقاله به جزئیات آن بپردازیم. هدف از معرفی فروشگاه کمیران در این خبرگزاری انتخاب بهترین دستگاه ضبط و پخش هایک ویژن  و بهترین دوربینهای مداربسته این برند است که کاربران را به سمت فروشگاه کمیران سوق می دهد. در متن این مقاله آمده است که کاربران برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن به فروشگاه کمیران مراجعه کنند.

فروشگاه کمیران واقع در طبقه یکم پاساژ نادری آماده خدمت رسانی کاربران گرامی است. این فروشگاه از نگاه خبرگزاری تبیان به عنوان بهترین نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران شناخته شده است که با سیزده سال سابقه در عرضه محصولات و تجهیزات نظارتی  فعالیت می کند. کمیران در طبقه یکم پاساژ نادری واقع شده است و از راه پله های پاساژ که بیایید بالا، سمت چپتان در انتهای سالن، مجموعه کمیران واقع شده است. در نظر داشته باشید برای ارتباط با فروشگاه کمیران می توانید ازراه های زیر در ارتباط باشید:

در سوتیتر این مقاله در خبرگزاری تبیان متن زیر عنوان شده است:

یکی از ویژگی های منحصر به فرد هایک ویژن و فروشگاه کمیران، همین پیشگام بودن در ارائه تکنولوژی های به روز است.

تماس با کمیران

شماره تماس 09901200130 در پیامرسان واتس اپ قابل دسترس شماست.

شماره تماس 02166739116 و 66764266 هم پاسخگوی شما خواهد بود.

ساعت کاری مجموعه هر روز شنبه تا چهارشنبه از 10 تا 19 است. پنجشنبه ها نیز از ساعت 10 تا 16 در خدمت شما خواهیم بود.

کمیران در تبیان

آنچه به طور کلی در خبرگزاری تبیان از فروشگاه کمیران درج شده است به شرح زیر ارائه می شود:

در ابتدای این مقاله معرفی کلی کمیران آمده و اینکه این فروشگاه با سیزده سال سابقه جزو قدیم ترین نمایندگی های ایران برای برند هایک ویژن است. نشانی وبسایت کمیران برای مراجعه کاربران معرفی شده است.

در ادامه اشاره به آن شده است که فروشگاه کمیران در سال 1386 تاسیس شده و در سال 1393 به تاسیس وبسایت روی آورده است.

پس از آن در پاراگرافهای بعدی روند کاری فروشگاه به کاربران معرفی شد و شعب دو و سه مجموعه کمیران در پاساژ علاالدین 2 و پاساژ امجد به کاربران معرفی شدند.

هایک ویژن در تبیان

خبرگزاری تبیان هایک ویژن را به عنوان بهترین برند تجهیزات نظارتی در جهان معرفی کرد و به عنوان یک برند متنوع برای مشاغل گوناگون محصولات متفاوت با وضوح تصویر گوناگون را معرفی کرده است.

در انتهای این مقاله به کاربران نشانی مجموعه کمیران و شماره تماسهای آن معرفی شده است تا برای ثبت پروژه با این مجموعه آشنا شده و پس از مطالعه رزومه پربار این مجموعه می توانید کار و پروژه خود را به ما بسپارید.