صفحه اصلی مقالات هایک ویژن تا پایان سال 2021 گران نمی شود

هایک ویژن تا پایان سال 2021 گران نمی شود

1400/09/28 | بازدید 285

5.0 از 5 رای

هایک ویژن تا پایان سال 2021 گران نمی شود. پس از رسیدن قیمت محصولات هایک ویژن به بالاترین سطح خود در مهر ماه، فعلا موضوع گران شدن هایک ویژن منتفی است. فروشگاه کمیران در این مقاله با عنوان هایک ویژن تا پایان سال 2021 گران نمی شود به طور رسمی اعلام می کند که هیچ تغییری در قیمت محصولات هایک ویژن تا دو هفته دیگر رخ نخواهد داد. از ابتدای سال 2021 تا کنون لیست محصولات هایک ویژن یک بار در بهار ارزن شد و یک بار در پاییز گران شد.

به طور کلی سال 2021 میلادی سال کم نوسانی برای قیمت محصولات هایک ویژن با گارانتی پارس ارتباط بود اما آنچه در حال حاضر وجود دارد، این است که قیمت مصوب شرکت پارس ارتباط بالاترین سطح قیمت هایک ویژن در طول تاریخ فعالیت این برند در کشور محسوب می شود.

برای مشاهده آخرین لیست قیمت محصولات هایک ویژن روی لینکهای زیر کلیک کنید:

تعدیل میزان تخفیف برای همکاران

محصولات هایک ویژن بر اساس قاعده موجود برای تنظیم بازار روی یک الگوریتم مشخصی به فروش می رسد. پیشترها محصولات هایک ویژن با تخفیف 20 تا 25 درصد به فروش می رسید اما این عدد در ماه جاری به عدد کمتر از 23 درصد رسیده است. یعنی فروش کالاهای هایک ویژن با گارانتی پارس ارتباط بیشتر از 23 درصد ممنوع است. در همین راستا قیمت محصولات هایک ویژن با توجه به افزایش قیمت دلار، هیچ افزایشی نداشته و صرفا درصد تخفیف محصولات برای فروش به همکار دچار تغییر شده است.

همچنین همکاران محترم نظارت تصویری می توانند برای اطلاع از باندل ویژه شب یلدای فروشگاه کمیران با شماره 02166764266 در تماس باشند. شماره 09901200130 در پیام رسان واتس اپ نیز پاسخگوی شما خواهند بود.

آخرین محصولات هایک ویژن در سال 2021

در طی سالی که گذشت، شرکت پارس ارتباط محصولات متنوعی را از برند هایک ویژن معرفی کرد که ما آنها را در مقالات گوناگون در همین وبسایت به شما معرفی کردیم.

در سال 2022 هم به محض ورود کالای جدید به کشور از طریق همین وبسایت و مقالات معرفی محصول به شما معرفی می کنیم. همچنان محصولات هایک ویژن دارای دو تکنولوژی HD-TVI و IP است که در لیست قیمت شرکت پارس ارتباط قرار می گیرد. اطلاع رسانی سریع در خصوص محصولات جدید از طریق همین وبسایت انجام می شود.

افزایش قیمت تا اواسط دی ماه متنفی است

باید دید پس از ورود قیمت دلار به کانال 30هزار تومان و ثبات درصد تخفیف همکاری، چه اتفاقی در بازار خواهد گذاشت و چه تغییری در لیست قیمت به وجود می آید. اگر روند افزایش قیمت دلار ادامه دار باشد و ارزش هر دلار به ییش از 30 هزار تومان برسد، احتمالا در آینده افزایش قیمت محصولات هایک ویژن را شاهد خواهیم بود اما اگر قیمت دلار در همین 30هزار تومان ثابت باشد، لیست تغییر نخواهد کرد.

پس همه چیز به اواسط دی ماه موکول خواهد شد و می توان به قطعیت گفت هایک ویژن تا پایان سال 2021 گران نمی شود.