صفحه اصلی مقالات هایک ویژن و داهوا اول و دوم هستند

هایک ویژن و داهوا اول و دوم هستند

1399/10/22 | بازدید 403

5.0 از 6 رای

هایک ویژن و داهوا اول و دوم هستند. این رتبه بندی بر اساس کیفیت کالاهای موجود در بازار تجهیزات نظارتی در سطح جهان هر سال مطرح می شود. در پایان سال 2020 میلادی مجله اینترنتی آس برترین تولیدکنندگان تجهیزات نظارتی در جهان را اعلام کرد و بر این اساس شرکت هایک ویژن با بهره مندی از دو برند هایک ویژن و هایلوک در جایگاه نخست این رده بندی قرار گرفت و برند داهوا نیز در جایگاه دوم این رده بندی معتبر قرار گرفته است. در این مقاله می خواهیم ابعاد برتری هایک ویژن و داهوا را نسبت به سایر رقبا ارزیابی کنیم.

معیارهای انتخاب برترین دوربین مداربسته

معیارهای انتخاب مجله اینترنتی آس همچون سالهای گذشته دو مورد سود ناخالص سالانه شرکت و میزان رشد درآمد نسبت به سال گذشته است. این دو شاخص بیشترین تاثیر را در انتخاب برترین برند دارد اما مواردی از قبیل کیفیت کالا، تنوع و عرضه نوآوری نیز در این باره تاثیرگذار است.

هایک ویژن صدرنشین است

شرکت هایک ویژن در سال 2020 توانست برای پنجمین سال پیاپی جایگاه نخست تولیدات تجهیزات نظارتی در جهان را از آن خود کند. این شرکت بزرگ از سال 2016 که به این جایگاه رسید و گوی سبقت را از شرکت هانیول ربود، تا کنون جایگاه خود را حفظ کرده است. در این بند قصد داریم 10 برند نخست این لیست در سال 2020 را نام ببریم:

1- هایک ویژن ( هایک ویژن و هایلوک)

2- داهوا

3- آسا البوی

4- بوش

5- اکسیس

6- یونی ویو

7- تیاندی

8- الجیون

9- هانوا

10- تی.کی.اچ

داهوا در رتبه دوم است

شرکت داهوا در سال 2020 باز هم توانسب عنوان دوم سال گذشته خود را حفظ کند. این شرکت از سال 2018 به این رتبه رسید و اکنون برای سومین سال پیاپی است که در این جایگاه قرار گرفته است. توصیه کارشناسان مجموعه کمیران به تمام خریداران تجهیزات نظارتی این است که اگر از برند هایک ویژن و هایلوک تجهیزات خود را انتخاب نمی کنید، حتما از برند داهوا استفاده کنید.

خرید هایک ویژن و داهوا از مجموعه کمیران

فروشگاه کمیران به عنوان نماینده رسمی محصولات هایک ویژن و هایلوک تمام محصولات این شرکت را اعم از دوربین مداربسته، دستگاه و لوازم جانبی عرضه می کند و همچنین از ابتدای سال 2021 میلادی می توانید استعلام قیمت داهوا را هم از این مجموعه بگیرید. برای دریافت بهترین قیمتهای برند داهوا با شماره 02166764266 یا 02166764236 تماس بگیرید یا با شماره همراه 09901200130 در ارتباط باشید. این شماره همراه در واتس اپ هم فعال است.

فروش برترین برندهای تجهیزات نظارتی

هر برند در کشورهای مختلف دارای طرفداران خاص خودشان هستند. نکته مهم در خصوص برندهای جهانی این است که در همه جای جهان شناخته شده اند. بعضی از محصولات متفرقه که در کشور خودمان تولید می شوند، جهانی نیستند و فقط در ایران شناخته شده اند. حال می خواهیم برندهای پرفروش برندهای جهانی را بررسی کنیم:

  • هایک ویژن : نزدیک به 6 میلیون دلار
  • داهوا : بیش از 2ونیم میلیون دلار
  • یونی ویو: بیش از 2 میلیون دلار
  • بوش: 2 میلیون دلار
  • اکسیس: یک میلیون دلار

تقسیم بندی جغرافیایی تولیدکنندگان

تولیدکنندگان تجهیزات نظارتی اغلب آسیایی(خاصه از کشورهای شرق آسیا) هستند. چین در حال حاضر بهترین کشور در زمینه تولید تجهیزات نظارتی محسوب می شود به طوری که هایک ویژن و داهوا هر دو از کشور چین هستند. کشورهای اروپایی نظیر آلمان و هلند هم در این زمنیه فعالیت دارند و کشور آمریکا هم از مهمترین تولیدکنندگان تجهزات نظارتی در جهان محسوب می شود.

در حال حاضر از 10 برند نخستی که در این مقاله معرفی شدند از کشورهای چین، سوئد، آلمان، آمریکا، کره و هلند هستند.

در انتهای این مقاله پیشنهاد ما به شما این است که حتما از خرید برندهای بی نام و نشان و متفرقه که غالبا بدون گارانتی هم عرضه می شوند، پرهیز کنید و به سمت خرید کالاهای باکیفیت در سطح جهان رو بیاورید. هایک ویژن و داهوا در حال حاضر بهترین و در دسترس ترین کالاهای موجود در تجهیزات نظارتی در کشور به شمار می روند.