صفحه اصلی مقالات هایک ویژن شهریور1400 گران می شود

هایک ویژن شهریور1400 گران می شود

1400/05/31 | بازدید 339

5.0 از 8 رای

هایک ویژن شهریور1400 گران می شود. از ابتدای سال 1400 تا کنون شرکت پارس ارتباط افزار تنها یک بار قیمت محصولات هایک ویژن را تغییر داد. از ابتدای سال جاری تاکنون در مقطع زیر قیمت محصولات هایک ویژن تغییر کرد:

  • اول اردیبهشت ماه

برای مشاهده لیست قیمت تمام محصولات هایک ویژن بر روی هر کدامیک از لینکهای زیر کلیک کنید:

*قیمت ها در تاریخ یکم اردیبهشت ماه برای بار آخر به روزرسانی شده و در ماه شهریور پیشبینی می شود که تغییرات قیمت خواهیم داشت.

افزایش قیمت ارز دلیل گران شدن هایک ویژن

در سال جاری از ابتدای قیمت دلار ارزان شد و پس از چند ماه ثبات قیمت ارز در پایان سال 1399 در نهایت ابتدای اردیبهشت ماه قیمت دلار تا 22 هزار تومان پایین آمد. این ثبات تا چند ماه ادامه داشت که در روزهای اخیر دوباره شاهد لجام گسیختگی قیمت دلار شده ایم. قیمت محصولات دوربین مداربسته و دستگاه هایک ویژن هم با این روند پس از ثابت چند ماهه، دوباره گران خواهد شد ولی اگر این شرایط پایدار نباشد و قیمت دلار وارد کانال زیر 25 هزار تومان شود، احتمالا قیمت محصولات هایک ویژن هم تغییر پیدا نخواهد کرد.

موجودی محصولات هایک ویژن در فروشگاه کمیران

در بازار تجهیزات نظارتی علاوه بر عدم ثبات قیمت ها، کاهش موجودی محصولات هم پیشبینی می شود اما در فروشگاه کمیران، نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن تمام محصولات موجود در لیست شرکت پارس ارتباط عرضه می شود و در وبسایت این فروشگاه به فروش می رسد. شما می توانید از طریق لینکهای زیر محصولات بهترین تجهیزات نظارتی در جهان را مشاهده و خریداری کنید:

احتمال گران نشدن هم وجود دارد

در این مقاله با عنوان هایک ویژن شهریور1400 گران می شود ابعاد گوناگون احتمال این گرانی پیش رو را بررسی کردیم. همانطور که گفته شد، احتمال این گران شدن وجود دارد و هیچ چیزی قطعی نیست. همه چیز به روزهای آتی و تا پایان هفته پیش رو بستگی دارد و اگر روند افزایشی قیمت دلار ادامه دار باشد، قیمت محصولات هایک ویژن هم توسط شرکت پارس ارتباط گران می شود اما اگر این گرانی مقطعی باشد و طی چند روز آتی دوباره قیمت دلار به روال چند ماه اخیر بازگردد، گران شدن هایک ویژن متنفی خواهد شد.

تماس با کمیران

فروشگاه ایران هایلوک با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تجهیزات نظارتی با شماره تماس 02166764266 و 09901200130 پاسخگوی کاربران گرامی خواهد بود. مشتریان گرامی می توانند از طریق پیام رسان واتس اپ سفارش خود را برای کارشناسان فروش مجموعه ما ارسال کنند.

مجموعه کمیران از ابتدای مشاوره تا زمان فروش، نصب و حتی خدمات پس از فروش در خدمت شما مشتریان گرامی خواهد بود.