صفحه اصلی مقالات هایک ویژن بهترین انتخاب مراکز پزشکی

هایک ویژن بهترین انتخاب مراکز پزشکی

1400/03/04 | بازدید 402

5.0 از 4 رای

هایک ویژن بهترین انتخاب مراکز پزشکی است. این اصل را کاربران و استفاده کنندگان این برند می گویند که تجربه کار با هایک ویژن را دارند. با این مقاله همراه باشید تا به این موضوع پی ببرید که هایک ویژن بهترین انتخاب مراکز پزشکی است.

مجموعه کمیران در کنار شماست

در این بند می خواهیم به عنوان یک همراه همیشگی در کنار کاربران خود را معرفی کرده و بیان کنیم همانقدر که کادر درمان در بیش از یک سال گذشته زحمات فراوانی برای جامعه کشیده است، کادر فروش و کارشناسان مجموعه کمیران هم قدردان این زحمات خواهند بود و در صورت استقبال واحدهای پزشکی و درمانی، مجموعه کمیران بهترین قیمت را به آنها ارائه خواهد کرد.

در نظر داشته باشید که هایک ویژن بهترین انتخاب مراکز پزشکی است و مجموعه کمیران در صورت استقبال مجموعه های پزشکی، بهترین کالاهای خود و بهترین برند مجموعه خود یعنی هایک ویژن را معرفی می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با کارشناسان مجموعه کمیران در ارتباط باشید:

  • 02166764266 - 02166764236 این دو شماره شماره های تماس مجموعه کمیران است.
  • 099012001300 این شماره همراه مجموعه و پیام رسان واتس اپ است.

هایک ویژن معتبرترین انتخاب

اینکه ما اذعان داریم هایک ویژن بهترین انتخاب مراکز پزشکی است، به این دلیل است که در این شرکت محصولات مهمی متناسب با مراکز پزشکی تولید و عرضه می شود. در واقع اگر کاربر قصد خرید تجهیزات نظارتی برای مراکز پزشکی را دارد، می تواند از برند هایک ویژن موارد زیر را خریداری کند.

  • تجهیزات نظارتی مبتنی بر اتصال وای فای
  • دوربینهای مداربسته تحت شبکه
  • دوربینهای مداربسته حرارتی

تجهیزات نظارتی مبتنی بر اتصال وای فای

یکی از دلایلی که در مراکز پزشکی از تجهیزات نظارتی مبتنی بر اتصال وای فای استفاده می شود، این است که در این راه حلها نیاز به کابل کشی نیست. از آنجا که مراکز پزشکی از جمله بیمارستانها و درمانگاه ها محلهای آرام و ساکتی است و نباید در آن آلودگی صوتی ایجاد شود، استفاده از دوربینهای مداربسته بی سیم توصیه می شود و از آنجا که هایک ویژن دارای محصولات با این ویژگی است، می توان گفت هایک ویژن بهترین انتخاب مراکز پزشکی است.

در تجهیزات نظارتی مبتنی بر اتصال وای فای فقط کافی است دوربین مداربسته را در محل مورد نظر پیچ کنید و در نزدیکی مودم قرار دهید تا تصاویر را برای شما ثبت کند.

فرایند سیم کشی معمولا پردردسرترین بخش نصب تجهیزات نظارتی است و در مراکز پزشکی این کار یک مقدار نشدنی است و اگر بیمارستانی از قبل از راه اندازی مجهز نشده است، این اقدام سخت است، مگر اینکه اجبار در این موضوع وجود داشته باشد که در این صورت دوربینهای مداربسته تحت شبکه می تواند گزینه مناسبتری برای مراکز پزشکی باشد.

دوربینهای مداربسته تحت شبکه

شاید در نگاه اول استفاده از تجهیزات نظارتی مبتنی بر وای فای ساده ترین کار به نظر بیاید اما باید این نکته را بدانید که این راه حل هم نواقصی دارد، از جمله محدودیت فاصله؛ چرا که باید فاصله بین دوربین مداربسته و مودم بیش از 30 متر نباشد در حالی که معمولا مراکز پزشکی مساحت زیادی دارند و نمی توان در همه فضاها از این راه حل بی سیم استفاده کرد ولی حدالامکان توصیه می شود به شکل وای فای فضا را تجهیز کنید، در غیر این صورت راه حل دیگر پیش روی شماست.

از بین تجهیزات با دو تکنولوژی با ماهیت آنالوگ و تحت شبکه، توصیه می شود از تکنولوژی تحت شبکه در بیمارستانها استفاده شود که تنوع آن در برند هایک ویژن بسیار زیاد است و تمام نیازهای کاربر را برطرف می کند. یکی از نیازهایی که در مراکز پزشکی مورد توجه قرار می گیرد و اخیرا به دلیل شیوع ویروس کرونا مورد توجه بیشتر قرار گرفته است، استفاده از دوربینهای مداربسته حرارتی است.

دوربینهای مداربسته حرارتی

تب افراد در تصاویر دریافتی از دوربینهای مداربسته حرارتی به خوبی مشخص می شود و باید دوربینهای مداربسته حرارتی را به دستگاه های هوشمند متصل کرد تا بتواند تجزیه و تحلیل داده ها را پردازش کند و به کاربر یک تصویر ایدئال ارائه دهد. در مقالات پیشین این وبسایت این سری دوربینهای مداربسته به طور کامل شرح داده  شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به مقالات پیشین مراجعه نمایید.