صفحه اصلی مقالات هایک ویژن بهترین انتخاب مدارس

هایک ویژن بهترین انتخاب مدارس

1399/06/29 | بازدید 431

5.0 از 6 رای

هایک ویژن بهترین انتخاب مدارس به شمار می رود. این امر در ایام بازگشایی مدارس در مقطع حساس کنونی بیش از پیش حس می شود. منظور از مقطع حساس کنونی، مشخصا شیوع ویروس کروناست که در این مقاله ابعاد گوناگون آن مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. کاربرد محصولات هایک ویژن با دو تکنولوژی HD و IP در مدارس می تواند بسیاری از مشکلات موجود را حل کند. امروزه استفاده از دوربین مداربسته در مدارس یکی از موارد پر کاربرد در سطح جهان محسوب می شود.

امنیت مدارس

در وهله نخست باید مدارس را مثل دیگر نهادهایی که نیاز به نظارت دارند، ارزیابی کرد. امنیت مدارس با توجه به موارد زیر از اهمیت ویژه ای برخوردار است:

  • امنیت دارایی ها و اموال مدارس
  • امنیت گاوصندوق و وجه نقد موجود در مدارس

یکی از مواردی که به عنوان امنیت مدارس از آن یاد می شود، امنیت دارایی ها و اموال مدارس است که اگر کسی وارد مدرسه شود و اموال را به سرقت ببرد، دیده شود. امنیت گاوصندوق و وجه نقد مدارس هم از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد تا اگر کسی به آن دستبرد بزند، تصویرش دیده شود و یافتن مجرم کار ساده تری باشد.

جلوگیری از تقلب

تقلب کردن یکی از شایع ترین کارهایی است که محصلان انجام می دهند و مراقبان در پی یافتن این افراد هستند. طبیعی است انسان ممکن است در یک پلک زدنی از اتفاقات بوجود آمده غافل شود، همین امر باعث می شود استفاده از دوربین مداربسته در مدارس به هنگام امتحان کار  را برای مراقبان راحت کند تا احتمال بروز تقلب را به حداقل برساند. در صورتی که تقلب از بین برود، نتایج امتحانات واقعی تر خواهد بود و شایسته ترها راحت تر شناخته می شود.

هایک ویژن بالاترین سطح دقت

اینکه لزوم استفاده از هایک ویژن در مدارس بیشتر از سایر برندها حس می شود، جزئی نگری بیشتر محصولات این برند است. کاربر می تواند با استفاده از تکنولوژی تحت شبکه جزئی نگری بسیار بالایی را با محصولات هایک ویژن تجربه کند. همچنین قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد هایک ویژن باعث می شود تا مدیران مدارس به سمت این برند روی بیاورند.

نظارت اولیا از شرایط فرزاندان

اولیا می توانند فرزندان خود را از طریق گوشی تلفن همراه خود رصد کنند. این اتفاق از طریق فرایند انتقال تصویر انجام می شود. درواقع اولیای دانش آموزان به دلیل شیوع ویروس کرونا اظطراب این را دارند که فرزندشان در چه شرایطی به تحصیل می پردازد. آیا فاصله اجتماعی در کلاس رعایت می شود یا خیر، آیا همه از ماسک استفاده می کنند یا خیر. انتقال تصویر هایک ویژن با دریافت آی پی استاتیک به طور خیلی ساده انجام می شود. مدیر مدرسه باید از شرکتی که برای مدرسه اینترنت تهیه کرده است، درخواست IP استاتیک کند تا بتواند برای گوشی والدین انتقال تصویر بگیرد. به هر دستگاه هایک ویژن حدود 100 دیوایس منحصر به فرد قابلیت اتصال برقرار کردن دارد.