صفحه اصلی مقالات هایک ویژن بهترین انتخاب سوله ها

هایک ویژن بهترین انتخاب سوله ها

1400/03/24 | بازدید 465

5.0 از 8 رای

هایک ویژن بهترین انتخاب سوله ها به شمار می رود. این دلیل به واسطه وجود عواملی چون داشتن دوربینهای مداربسته قدرتمند هایک ویژن است. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا به بررسی چرایی این موضوع بپردازیم که هایک ویژن بهترین انتخاب سوله هاست. 

تعریف سوله

سوله نوعی کارگاه وسیع است که سازه آن از جنس فلز بوده و کاربردهای فراوانی دارد. سوله در کشور ما فراوانی بسیاری دارد و در اطراف شهرها و نزدیک کارخانه بیشتر دیده می شود. 

سوله ها عمدتا استفاده صنعتی دارند و با سقفهای شیب دار ساخته می شوند. سوله ها در موارد زیر کاربرد دارد:

  • مرغداری
  • انبار
  • تعمیرگاه
  • فروشگاه ها
  • سالنهای ورزشی

ویژگی های سوله

در این بند می خواهیم ویژگی های سوله را برای شما معرفی کنیم تا بدانید چرا هایک ویژن بهترین انتخاب سوله ها به شمار می رود.

  • سوله ها معمولا دارای سقف بسیار بلندی هستند و از این رو باید از دوربینهای مداربسته با کیفیت استفاده شود که دید بسیار بالا در متراژ زیاد را داشته باشد.
  • سوله ها دارای فضای بسیار گسترده ای هستند؛ از این رو باید زاویه دید گسترده در دوربین مداربسته وجود داشته باشد که در این مورد می توان گفت هایک ویژن بهترین انتخاب سوله هاست.

با مجموعه ما پروژه های خود را اجرا کنید

مجموعه کمیران با عنوان نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن پروژه های شما را پیش از خریدتان همراهی می کند و پس از فروش کار اجرا و نصب آن را بر عهده خواهد گرفت. برای آنکه بدانید کدامیک از سوله های مهم ایران با مجموعه کمیران همکاری کرده اند نگاهی به رزومه مجموعه کمیران بیندازید. برای این کار وارد لینک زیر شوید:

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر در تماس باشید:

  • 02166764266
  • 02166764236
  • 09901200130

هایک ویژن؛ انتخاب اول

پس از مطالعه رزومه مجموعه کمیران به این موضوع می رسید که بهترین پروژه ها در فروشگاه کمیران با محصولات هایک ویژن مجهز شده اند. در بسیاری از این موارد، هایک ویژن بهترین انتخاب سوله ها بوده است. هایک ویژن بهترین برند دوربین مداربسته و دستگاه ضبط و پخش در سرتاسر جهان به شمار می رود.

در جدول رده بندی بهترین محصولات تجهیزات نظارتی در جهان، هایک ویژن در رتبه نخست قرار دارد و از این رو هایک ویژن انتخاب نخست کاربران در سطح جهان به شمار می رود. 

هایک ویژن از سال 2016 به بعد همواره بهترین برند دوربین مداربسته در جهان بوه و این عنوان را 5 سال است که به همراه خود دارد.

قابلیتهای ویژه هایک ویژن برای استفاده در سوله ها

همانطور که در بندهای ابتدایی به آن اشاره شد به 2 دلیل هایک ویژن بهترین انتخاب سوله هاست. حال در این بند می خواهیم ویژگی های مهم این برند را اشاره کنیم:

  • دارای دوربینهای مداربسته قدرتمند با دید وسیع و دید در شب بسیار گسترده
  • داری لنزهای با طیف وسیع

محصولات مناسب برای سوله ها

معمولا در سوله ها از دوربینهای مداربسته قدرتمند استفاده می شود که قابلیت زوم داشته باشد و بتواند متراژ زیادی را رصد کند. در این سری محصولات دوربین مداربسته اسپیددام بهترین گزینه است.

سوله ها معمولا دارای سقفهای بلند هستند، از این رو اسپیددام ها به دلیل مجهز بودن به قابلیت زوم بسیار زیاد می توانند بهترین گزینه برای سوله ها باشد. البته که سوله ها دارای دیوارهای بسیار زیادی هستند و می توان از دوربین مداربسته بولت روی دیوارهای سوله ها هم استفاده کرد.

لنز 2.8

لنز 2.8 دارای گسترده ترین زاویه دید در میان تمام دوربینهای مداربسته است. همانطور که گفته شد سوله ها دارای مساحت زیادی هستند و باید از دوربینهای مداربسته دارای طیف وسیع دید استفاده شود. لنز 2.8 پس از دوربینهای مداربسته فیش آی دارای بیشترین زاویه دید در میان تمام دوربینهای مداربسته هستند.