صفحه اصلی مقالات میکروفون داخلی دوربین مداربسته هایک ویژن

میکروفون داخلی دوربین مداربسته هایک ویژن

1399/09/22 | بازدید 356

5.0 از 4 رای

میکروفون داخلی دوربین مداربسته هایک ویژن در دو دسته محصولات که تقسیم بندی تکنولوژی آنهاست معرفی می شود. در واقع اگر قصد دارید همزمان با تصویر، صدای محیط را هم دریافت کنید، هم می توانید از تکنولوژی HD و هم IP استفاده کنید. برد صدا هم یکی دیگر از راه های دریافت صداست که جدای از خود دوربین مداربسته در تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرد و در این مقاله مورد بررسی قرار نخواهد گرفت. ب ما همراه باشید تا در این مقاله میکروفون داخلی دوربین مداربسته هایک ویژن را بررسی کنیم.

میکروفون داخلی در تکنولوژی Turbo HD هایک ویژن

در مقالات پیشین این موضوع به طور کامل مطرح شد و محصولاتی که این قابلیت را دارند به طور کامل معرفی شدند. شما می توانید این مقاله را از طریق لینک زیر بیابید:

میکروفون داخلی در تکنولوژی IP هایک ویژن

بهترین برند تجهیزات نظارتی در سراسر جهان  یعنی هایک ویژن در سال 2020 اقدام به تولید دوربین مداربسته تحت شبکه در قالبت دو سری دام و بولت کرده است. پیش از این این شرکت دو سری محصولات را در این زمینه تولید می کرد که به شرح زیر معرفی می شود:

دوربینهای مداربسته مینی دام همچنان با پارتنامبر انتهایی IS تولید می شوند اما در این سری محصولات حروف IS به معنی بهره مندی از میکروفون داخلی است اما در دوربنهای مداربسته دام که پارتنامبر انتهایی آنها IS است نشان از قابلیت اتصال میرکوفون دارد؛ یعنی به خودی خود از میکروفون داخلی بهره مند نیستند. تولید این محصولات متوقف شده و جای خود را از سال 2020 به محصولات با پارتنامبر انتهایی IU داده اند.

دوربینهای مداربسته بی سیم هم که یا کیوب هستند یا بیبی کم و هر دو از میکروفون دو طرفه بهره می برند. تولید این سری محصولات نیز همچنان ادامه دارد.

معرفی هایک ویژن سری IU

معرفی هایک ویژن سری IU معرفی جدیدترین سری دوربین مداربسته با میکروفون داخلی در وبسایت فروشگاه کمیران به شمار می رود. این سری محصولات به تازگی وارد بازار ایران شده آپدیت شده اند و در مدلهای مختلف عرضه می شود. شما می توانید از این سری محصولات با وضوح تصویر 2، 4، 6 و 8 مگاپیکسل تهیه کنید که دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل نوع بولت آن است و وضوح تصویر 4، 6 و 8 مگاپیکسل نوع دام آن است.

در خصوص این محصولات به نکات زیر توجه بفرمایید:

  • در فروشگاه کمیران فقط از برند هایک ویژن محصولات با میکروفون داخلی یافت می شود.
  • در انتهای پارتنامبر دوربینهای مداربسته تحت شبکه با میکروفون داخلی حروف IU دیده می شود.

محصولات هایک ویژن با میکروفون داخلی

  • دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی مدل DS-2CD1023G0-IU
  • دوربین مداربسته دام 4 مگاپیکسلی مدل DS-2CD2143G0-IU
  • دوربین مداربسته دام 6 مگاپیکسلی مدل DS-2CD2163G0-IU
  • دوربین مداربسته دام 8 مگاپیکسلی مدل DS-2CD2183G0-IU