صفحه اصلی مقالات مرکز خرید نادری تهران نوروز 1399

مرکز خرید نادری تهران نوروز 1399

1399/01/05 | بازدید 1427

4.8 از 19 رای

مرکز خرید نادری تهران نوروز 1399 تعطیل خواهد بود. این مرکز تخصصی دوربین مداربسته در نیمه نخست فروردین ماه سال جاری فعالیت ندارد. با توجه به پرسش متعدد کاربران تجهیزات نظارتی و دوربین مداربسته باید از این طریق به اطلاع شما عزیران برسانیم که مرکز خرید نادری در تعطیلات نوروز سال 1399 تعطیل خواهد بود و نخستین روز کاری این متجمع تجاری، شنبه 16 فروردین 1399 است. البته این اطلاع رسانی تا تاریخ پنجم فروردین سال جاری صورت گرفته و امکان تغییر و تمدید تعطیلی آن در روزهای آتی وجود دارد. از طریق وبسایت فروشگاه کمیران دقیق ترین اخبار را در این زمینه دنبال کنید.

ساعت کاری پاساژ نادری در سال های گذشته

اگر از همکاران نظارت تصویری هستید، می دانید که مرکز خرید نادری یکی از قطب های مهم خرید دوربین مداربسته در سطح کشور و یکی از 4 مرکز خرید اصلی در پایتخت است. این مجتمع تجاری در سال های گذشته از 29 اسفند تا 4 فروردین تعطیل بود و از پنجم فروردین ماه تا یازدهم از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر باز بود و مغازه های پاساژ پاسخگوی نیاز مشتریان بودند. در سال 99 اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و تصمیمات هیات دولت مبنی بر خلوت کردن شهر، کلیه مراکز تجاری به مدت 2 هفته تمام در سراسر کشور تعطیل اعلام شدند. مرکز خرید نادری نیز به تبعیت از تصمیم اتخاذ شده، در نیمه نخست فروردین ماه تعطیل خواهد بود. از روز شنبه 16 فروردین، ساعت کاری این مرکز خرید به روال عادی روزهای پیش از تعطیلی برخواهد گشت.

با مرکز خرید نادری آشنا شوید

اگر از همکاران نظارت تصویری هستید، می دانید که این مرکز خرید در کجای تهران واقع شده است اما اگر تازه شروع به این کار کرده اید و آشنایی چندانی با این مجتمع ندارید، این مقاله را دنبال کنید تا با ویژکی های مرکز خرید نادری آشنا شوید.

  • پاساژ نادری در خیابان جمهوری تهران، تقاطع خیابان حافظ واقع شده است.
  • مراکز خرید چهارسو، علاالدین و امجد در همسایگی پاساژ نادری واقع شده اند.
  • مرکز خرید نادری دارای 6 طبقه است.
  • طبقات منفی 2 تا 2 طیقه بالای همکف در مجموع 5 طبقه مختص فروش دوربین مداربسته است.
  • طبقه آخر یعنی طبقه سوم بالای همکف اداری بوده و فروش در آنجا انجام نمی شود.
  • در هر طبقه از این مرکز خرید حدود 20 واحد مغازه فعالیت دارند.
  • ساعت کاری مرکز خرید از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 20 بوده و پنجشنبه ها 9 تا 17.

با چهار مرکز اصلی خرید دوربین مداربسته در تهران آشنا شوید

مرکز خرید نادری یکی از 4 مرکز اصلی فروش تجهیزات نظارتی در تهران است. تمام مراکز اصلی این کار در خیابان جمهوری حد فاصل شیخ هادی تا سی تیر واقع شده که در این بند آنها را نام می بریم. این مراکز به شرح زیر هستند:

  • پاساژ نادری
  • پاساژ امجد
  • پاساژ علاالدین 2
  • پاساژ یگانه

شعب کمیران در تهران

فروشگاه مرکزی کمیران نمایندگی رسمی هایک ویژن در تهران در پاساژ نادری واقع شده است اما ایم فروشگاه علاوه بر مورد مذکور، 2 شعبه دیگر هم دارد که در مراکز خرید زیر واقع هستند:

  • پاساژ علاالدین 2 (شعبه شماره 2)
  • پاساژ امجد (شعبه شماره 3)

با شعبه اصلی فروشگاه کمیران آشنا شوید

شعبه اصلی فروشگاه کمیران در مرکز خرید نادری از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر نزدیک به 15 سال است که تجربه درخشان خود در زمینه تجهیزات امنیتی به اثبات رسانده است. این فروشگاه نمایندگی رسمی هایک ویژن و هایلوک در تهران است و واردکننده اصلی برند نگرون و نیکسون در تهران به حساب می آید. برای مراجعه حضوری به فروشگاه کمیران، به مرکز خرید نادری تشریف بیاورید، طبقه یکم، پلاک 1 در خدمت شما خواهیم بود. این فروشگاه با ضمانت اصالت کالا و ارائه کننده بهترین قیمت، به شما کاربران گرامی خدمات رسانی می کند.

آشنایی با دیگر برندهای موجود در مرکز خرید نادری

اگر قصد خرید برندهای هایک ویژن ، هایلوک ، نگرون یا نیکسون را دارید، حتما به فروشگاه کمیران مراجعه کنید تا بهترین محصولات را با بهترین قیمت به شما عرضه کنند. در گاساژ نادری اما علاوه بر برندهای نام برده شده، برندهای دیگر به شرح زیر هم به فروش می رسد که مهمترین آنها به شرح زیر است:

  • داهوا
  • یونی ویو

کدام برند را خریداری کنیم؟

هنگام خرید باید پیش از هرچیز به بودجه مورد نیاز خود نگاه کنید. اگر قصد ندارید زیاد هزینه کنید، دوربین های مداربسته و دستگاه های بی نام و نشان تنها انتخاب شما خواهد بود. محصولاتی که مشخص نیست در کدام شرکت ساخته شده و دارای چه اعتباری هستند. حواست باشد فریب ارزان بودن را نخورید و حتما برایتان کیفیت و ضمانت اولویت باشد. در میان برندهایی که قیمت بالایی ندارند، نگرون و نیکسون بهترین انتخاب برای شما خواهند بود و برند هایلوک گل سرسبد محصولاتی هستند که گران محسوب نمی شوند. اگر هم که قصد دارید زیاد هزینه کنید و می خواهید بهترین تجهیزات را داشته باشید، حتما هایک ویژن را انتخاب کنید. هرچند داهوا و یونی ویو هم جزو برندهای بسیار خوب و مطرح در جهان هستند اما این هایک ویژن است که از سال 2016 به طور پیاپی بهترین برند دوربین مداربسته در جهان شناخته شده است.

چه راه هایی برای خرید محصولات وجود دارد؟

مراجعه حضوری یکی از راه های ارتباطی مشتریان است. همانطور که گفته شد واحد یک در طبفه یکم مرکز خرید نادری، فروشگاه کمیران است و در طول ساعات کاری پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. عضو شدن در وبسایت کمیران، یک راه ساده تر و بی دردسرتر برای تهیه کالاهای مورد نیاز است. اکر عضو وبسایت کمیران نشده اید، همین حالا از طریق لینک زیر اقدام کنید:

بلافاصله پس از عضو شدن در وبسایت کمیران از تخفیف ویژه کاربران بهره خواهید برد. در صورت بروز هرگونه سوال می توانید در طول ساعات کاری با شماره تلفن ثابت 02166764266 در تماس باشید یا به شماره موبایل 09901200130 در پیام رسان واتس اپ، پیغام بفرستید.