صفحه اصلی مقالات دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل 16C0T-IRP

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل 16C0T-IRP

1399/06/06 | بازدید 461

5.0 از 5 رای

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE16C0T-IRP در فروشگاه کمیران موجود شد. این محصول پس از مدت زمان طولانی بار دیگر به فروش می رسد. فروشگاه کمیران که عنوان نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن، در ایران را به یدک می کشد، تمام محصولات خود را با گارانتی پارس ارتباط به فروش می رساند. در این مقاله به بررسی فنی دوربین مداربسته مذکور خواهیم پرداخت و آن را معرفی خواهیم کرد. محصولات هایک ویژن دارای دو سری محصولات IP و HD است که در حال حاضراوضاع موجودی کالای هر دو تکنولوژی در شرایط مطلوبی قرار دارد.

DS-2CE16C0T-IRP

دوربین مداربسته بولت پایه دار تمام پلاستیکی هایک ویژن با وضوح تصویر 1.3 مگاپیکسل و با دید در شب کم یک انتخاب ایدئال برای آن دسته از افرادی است که می خواهند فضای مورد نظر خود را با دوربین مداربسته ارزان قیمت تجهیز کنند. به تازگی فروشگاه کمیران این دوربین مداربسته محبوب و پرفروش گذشته را که مدتی در ایران موجود نبود، موجود کرده و به فروش می رساند. به دلیل افزایش قیمت لجام گسیخته محصولات هایک ویژن، در حال حاضر بسیاری از کاربران ترجیح می دهند از دوربین مداربسته با وضوح تصویر پایینتر استفاده کنند. این محصول تنها دوربین مداربسته 1.3 در فروشگاه کمیران است. این دوربین مداربسته با دید در شب غیر پنهان و بدنه پلاستیکی به دیوار نصب می شود و با زاویه دید 3.6 میلیمتر و دید در شب 20 مترمربع عرضه می شود.

بررسی بدنه دوربین مداربسته

دوربین مداربسته بولت بیشتر در فضای باز کاربرد دارد و معمولا با بدنه فلزی و مقاومت بالا عرضه می شوند. در حال حاضر دوربین مداربسته بولت با بدنه پلاستیکی فقط مدل هایک ویژن DS-2CE16C0T-IRP است که به دلیل ارزان بودن جنس پلاستیک نسبت به فلز، از قیمت مناسبی هم برخوردار است. این دوربین مداربسته به رغم بدنه پلاستیکی خود، باز هم دارای قابلیت IP66 است و برابر بارندگی و گرد و غبار مقاومت بالایی دارد.

وضوح یک ممیز 3 مگاپیکسل

پیشترها دوربین مداربسته آنالوگ با برندهای مختلف در بازار وجود داشت که وضوح تصویر آنچنانی نداشتند و فقط یک شمای کلی از وقایعی که رخ داده است را به کاربر نشان می داد. رفته رفته دوربین های مداربسته آنالوگ با مقیاس مگاپیکسل ارزابی شدند. یک مگاپیکسل و 1.3 مگاپیکسل جزو نخستیم محصولاتی است که با ماهیت آنالوگ عرضه می شد. هایک ویژن با تکنولوژی توربو اچ دی نمونه اعلای محصولات با ماهیت آنالوگ به شمار می رود. در حال حاضر وضوح یک ممیز 3 مگاپیکسل پایینترین وضوح تصویر در یک دوربین مداربسته به شمار می رود.

معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE16C0T-IRP

این دوربین های مداربسته دارای قابلیت های به شرح زیر است:

  • جنس بدنه این محصولات تمام پلاستیک است.
  • مقاومت این دوربین های مداربسته IP66 است.
  • ابعاد این دوربین مداربسته کوچک و دارای حدود 290 گرم سنگینی است.