صفحه اصلی مقالات دلایل برتری هایلوک نسبت به سایر محصولات

دلایل برتری هایلوک نسبت به سایر محصولات

1400/06/25 | بازدید 345

5.0 از 5 رای

دلایل برتری هایلوک نسبت به سایر محصولات نونیم در این مقاله مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و به تمام موارد آن اشاره خواهد شد. شاید نام هایلوک که زیرمجموعه هایک ویژن است، کمتر شنیده شده باشد و از معروفیت کمتری برخوردار باشد اما این دلیلی بر آن نیست که این برند ناشناخته باشد. دلیل این کمتر شنیده شده بودن هایلوک دلایل زیر است:

  • طول فعالیت کوتاه هایلوک
  • تبلیغات بسیار اندک

طول فعالیت کوتاه

هایلوک از سال 2018 توسط شرکت هایک ویژن به بازار تجهیزات نظارتی عرضه شد و در حال حاضر حدود 3 سال از عرضه آن می گذرد. طبیعی است در این مدت کوتاه، هایلوک نمی تواند به سرعت خود را در میان کاربران و به طور کلی تمام مردم جامعه بشناساند. قطعا هایلوک در طی سالهای آتی و گذشتن از مرز یک دهه فعالیت می تواند بیش از پیش خود را در میان کاربران تجهیزات نظارتی و مردم جامعه بشناساند.

تبلیغات کم

تمرکز شرکت هایک ویژن به طور کلی روی تبلیغات نیست و از طریق معرفی افراد جامعه و کفیت بالای خود، جایگاه خود را تثبیت کرده است. هیچ گاه هایک ویژن و برند زیرمجموعه خود یعنی هایلوک، در بزرگراه ها با بیلبوردهای تبلیغاتی نمی زند و همچنین تبلیغات تلویزیونی و رسانه ای بسیار کمتری برای هایک ویژن در نظر گرفته شده است. روی لباس تیمهای ورزشی هیچ گاه آگهی هایک ویژن نقش نمی بندد. تمام اینها به دلیل کیفیت بالای محصولات خود و پیشنهاد مشتریان به دیگر متقاضیان است. در واقع کیفیت هایک ویژن و هایلوک به قدری بالاست که نیازی به تلیغات محیطی یا رسانه ای ندارد.

طیف محدود هایلوک

برند هایلوک که زیرمجموعه شرکت هایک ویژن است، فقط در زمینه تجهیزات نظارتی یعنی دوربین مداربسته و دستگاه فعالیت می کند. این یکی از دلایلی است که هایلوک در میان مردم جامعه کمتر شناخته شده باشد. شرکت هایک ویژن در حال حاضر به جز فعالیت در زمینه تجهیزات نظارتی و امنیتی قصد پیشرفت ویژه و تمرکز روی فعالیت رباتیک هم دارد اما زیرمجموعه خود یعنی هایلوک را وارد این مسائل نکرده و فقط به قصد مهار بازار نه چندان قوی نونیم محصولات هایلوک را روانه بازار کرده است.

در یک مقایسه ساده حیطه فعالیت هایک ویژن و هایلوک می توان از برندهای سامسونگ و مشابه آن این نکته را دریافت که دلیل معروفیت بیشتر آن برندها حیطه وسیع فعالت آنهاست. به طور مثال سامسونگ افزون بر فعالیت در زمینه تجهیزات نظارتی، در زمینه لوازم خانگی هم فعالیت دارد.

همچنین در زمینه تولید گوشی تلفن همراه، برند سامسونگ هم فعالیت دارد. این یکی از دلایلی است که مردم بیشتر برند سامسونگ را می شناسند و شناخت چندانی از هایلوک و هایک ویژن ندارند.