صفحه اصلی مقالات برترین برندهای دوربین مداربسته سال 2019

برترین برندهای دوربین مداربسته سال 2019

1398/10/22 | بازدید 1739

4.7 از 9 رای

برترین برندهای دوربین مداربسته سال 2019 از سوی مجله آس اعلام شد. بر این اساس هایک ویژن همچون 3 سال گذشته باز هم صدرنشین شد. این چهارمین سال صدرنشینی هایک ویژن در صعنت تولید دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی است. هر سال مجله آس 50 برند برتر در این زمینه را معرفی می کند که ما در این مقاله قصد بررسی این موضوع را برای سالی که گذشت داریم.

نکات انتخاب برترین برندهای دوربین مداربسته

برای انتخاب بهترین برند، موضوعاتی نظیر کیفیت محصولات، میزان محبوبیت و رعایت استانداردها مورد بررسی قرار می گید. علاوه بر موارد گفته شده، مجله آس با تکیه بر بررسی نکات زیر، برترین تولیدکننده دوربین مداربسته را انتخاب می کند.

  • سود ناخالص در سال
  • میزان رشد درآمد

جدول رده بندی برترین برندها

برترین برندهای دوربین مداربسته سال 2019 اعلام شد و بر این اساس، شرکت هایک ویژن پس از سال 2016، 2017 و 2018 که به عنوان برترین برند انتخاب شده بود، سال 2019 نیز به عنوان برترین برند تولید دوربین مداربسته انتخاب شد. لیست ارائه شده از سوی آسمگ دارای 50 برند است اما ما در این بند به 10 رتبه نخست این لیست اشاره می کنیم. جدول رده بندی برترین برندها در سال 2019 به شرح زیر است:

1- هایک ویژن(HIKVISION)
2- داهوا(DAHUA)
3- آسا البوی(ASSA-ABLOY)
4- بوش(BOSCH)
5- اکسیس(AXIS)
6- فلیر سیستمز(FLIR SYSTEMS)
7- یونی ویو(Uniview)
8- الجیون(ALLEGION)
9- تیاندی(TIANDY)
10- آیدیس(ADIS)

آشنایی با آسمگ

مجله آس حدود 17 سال است که از فعالیتش می گذرد. در طول 17 سال گذشته، آسمگ در مورد صنعت امنیتی مطالب منتشر می کند و مرجع اصلی انتخاب برندهای دوربین مداربسته محسوب می شود. صنعت مذکور در طی 17 سال گذشته به رشد فزاینده ای رسیده و هر روز شاهد طلوع شرکت های نوظهور در این صنعت هستیم.

کشورهای تولیدکننده برترین دوربین های مداربسته

قاعدتا کشور سازنده تجهیزات نظارتی، کشورهای آسیای شرقی هستند. عمدتا هم از کشور چین هستند اما در همین لیست 10 برند نخست، حضور سوئدی ها و آمریکایی ها هم دیده می شود. تنها برند آلمانی این لیست، بوش و تنها برند کره ای، آیدیس است. برندهای آلساالبوی و اکسیس ساخت کشور سوئد و برندهای فلیر سیستمز و آلجیون ساخت کشور آمریکا هستند. دیگر برندهای این لیست از 10 برند نخست نیز ساخت کشور چین هستند.

ویژگی های هایک ویژن؛ برترین تولیدکننده دوربین مداربسته

در سالی که گذشت، هایک ویژن پرفروش ترین و محبوب ترین برند تولید کننده دوربین مدار بسته در دنیا به شمار می رفت. هایک ویژن ساخت کشور چین از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را با تولید محصولات دوربین مدار بسته آغاز کرد و از سال 2016 تا کنون به عنوان برترین تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان شناخته می شود.  فروش هایک ویژن در سالی که گذشت، حدود 6 میلیارد دلار اعلام شده است.