صفحه اصلی مقالات انواع قابلیتهای هایک ویژن

انواع قابلیتهای هایک ویژن

1401/08/05 | بازدید 398

5.0 از 1 رای

انواع قابلیتهای هایک ویژن به خوبی تمایز آن را با دیگر برندها نشان می‌دهد. خرید هایک ویژن نخستین انتخاب کاربران در سراسر جهان است. ما در این مقاله می خواهیم قابلیتهایی که در برند هایک ویژن وجود دارد را برشماریم تا کاربران هنگام خرید، با توجه به آنها، سیستم نظارتی مورد نظر خود را تهیه کنند.

انواع قابلیتهای هایک ویژن به شرح زیر است:

بهره مندی از وضوح متنوع از دو تا 8 مگاپیکسل
بهره مندی از 2 تکنولوژی روز دنیا به نام TurboHD و IP
دارای بالاترین سطح کیفیت در تولید بدنه و لنز
دارای قابلیت ویژه هوش مصنوعی
بهره مندی از قابلیت دریافت صدای محیط همزمان با تصویر
بهره مندی از قابلیت دید در شب رنگی و دریافت تصاویر همانند روشنی روز

در میانه های این مقاله با عنوان انواع قابلیتهای هایک ویژن، چند نکته را یادآور خواهیم شد. با ما همراه باشید تا نکات مهمی در این خصوص به شما یادآور شود.

وضوح تصویر متنوع
در شرکت هایک ویژن تحت شبکه تمام مگاپیکسلهای زوج وجود دارد. یعنی از عدد 2 تا 8 به صورت تصاعد حسابی اعداد زوج در الگوریتم تولیدات شرکت هایک ویژن قرار دارد. در تولیدات HD-TVI الگویرتم مگاپیکسلها به 2، 5 و 8 تقسیم می شود. به تازگی در شرکت هایک ویژن دوربینهای مداربسته 5 مگاپیکسلی هایک ویژن تحت شبکه هم دیده می شود.

در خصوص افت تصاویر دریافتی باید این نکته را یادآور شویم که در تکنولوژی IP معمولا افت کیفیت در حد صفر است اما در تکنولوژی HD-TVI پس از مدتی مقداری از کیفیت تصاویر کاسته می شود.

بدنه محصولات هایک ویژن
به لحاظ کیفیت تولیدات صنعتی، شرکت هایک ویژن سرآمد سایر برندها است و با تولید محصولات با مقاومت IP67 برابر بارندگی و گرد و غبار به بهترین شکل ممکن مقاومت از خود نشان می دهد و خیال کاربر را از بابت مقاومت برابر آب خوردگی یا ورود گرد و غبار به بدنه دوربین مداربسته راحت می کند. بدنه محصولات هایک ویژن در دو سری پلاستیکی و فلزی از بهترین آلیاژ موجود ساخته می شود.

ACUSENSE
آنچه که به عنوان هوش مصنوعی در محصولات هایک ویژن مطرح است با عنوان ACUSENSE یافت می شود. این محصولات چه در دوربینهای تحت شبکه با پسوند G2 و چه در دستگاه های DVR با پسوند M/S دیده می شود. هوش مصنوعی توان پردازش اطلاعات در زمینه تشخیص چهره، تکنولوژی گذر از خط و... را دارد.

سایر قابلیتهای ویژه هایک ویژن
قابلیت دید در شب رنگی و بهره مندی از قابلیت ضبط صدا از سایر ویژگی های مهم هایک ویژن است که پیشبینی می شود طی ماه های آتی تمام دوربینهای مداربسته به این قابلیتها مجهز شوند.