صفحه اصلی مقالات هایک ویژن آغاز سال 2023

هایک ویژن آغاز سال 2023

1401/10/11 | بازدید 526

5.0 از 3 رای

هایک ویژن آغاز سال 2023 میلادی را با قدرت می گذراند. این در حالی است که در سال گذشته اتفاقات مثبت زیادی برای هایک ویژن در جهان رخ داد و می خواهیم در این مقاله با عنوان هایک ویژن آغاز سال 2023 این اتفاقات را بررسی کرده و چشم انداز شرکت هایک ویژن در سال جدید میلادی را از نظر بگذرانیم. با ما همراه باشید با نخستین مقاله در وبسایت کمیران در سال 2023 میلادی.

اتفاقات سال 2022 میلادی هایک ویژن

در سالی که گذشت، هایک ویژن توانست برای هفتمین سال پیاپی یعنی از سال 2016 به بعد، رتبه یکم رده بندی تجهیزات نظارتی در جهان را از آن خود کند. در سالی که گذشت با توجه به فراوانی بار هایک ویژن در کشور، اوضاع بازار به شدت رقابتی شد و عرضه و تقاضا پس از دو سال درگیری با ویروس کرونا، در اوضاع به سامانی قرار گرفت. در ابتدای سال 2022 شرکت هایک ویژن با تمرکز روی تولیدات متنوع خود در دو برند هایک ویژن و هایلوک، توانست پرچمدار محصولات دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته باقی بماند.

در سال 2023 پیشبینی می شود با ادامه روند تقاضا و عرضه بالا، اوضاع اقتصادی و انگیزه مردم برای خرید بهتر از پیش شود و بسیاری از افراد روی بیاورند به استفاده از تجهیزات نظارتی. در طی سالی که گذشت، به دلیل رقابتی شدن محصولات هایک ویژن، قیمت این تجهیزات با کاهش چشمگیری رو به رو شد و همین امر قدرت خرید را میان مردم بالا برد.

در سال 2022 بسیاری از شرکتها توانستند لغزش و افت خود در سال 2021 را جبران کنند و در همین بین، برند هایک ویژن، توانست به خوبی قدرت خود را به جهانیان نشان دهد و در سالی که گدشت همچون 6 سال گذشته اش توانست در صدر جدول رده بندی محصولات نظارتی تصویری جای خود را تثبیت کند و بیشترین طرفدار دوربین مداربسته را در جهان از آن خود کند.

برند هایک ویژن در سال 2022 میلادی برای هفتمین سال پیاپی عنوان توانست عنوان بهترین بودن در جهان را از آن خود کند.

شماره تماس های 02166764266 و 09901200130 هم پاسخگوی هرگونه سوال برای شماست. برای ارتباط مستقیم در واتس اپ با ما، روی لینک زیر کلیک کنید:

فروشگاه کمیران؛ نمایندگی رسمی هایک ویژن

تمام محصولات هایک ویژن شامل دوربین مداربسته و دستگاه از هر دو تکنولوژی HD و IP در فروشگاه کمیران عرضه می شود. گارانتی این محصولات گارانتی اصلی پارس ارتباط است و هم به صورت حضوری هم غیرحضوری عرضه می شود. سال گذشته همین موقع تحولی در زمینه تجهیزات نظارتی هایک ویژن و پارتنامبرهای جدید رخ داد و حال در سالی که گذشت این تحولات ادامه دار بوده که به بررسی آنها در بندهای بعدی خواهیم پرداخت.

در سالی که گدشت بسیاری از محصولات هایک ویژن عرضه شد. این دوربینهای مداربسته به شرح زیر معرفی شدند:

  • دوربین مداربسته Turbo HD دام و بولت با قابلیت دید در شب رنگی و WDR
  • دوربینهای مداربسته Turbo HD نسل دام 78 و بولت 17
  • دوربین مداربسته IP با قابلیت AcuSense
  • دوربینهای مداربسته IP با میکروفون داخلی
  • دستگاه های DVR بهره مند از قابلیت AcuSense

افزایش اعتبار محصولات هایلوک

شرکت هایک ویژن به منظور افزایش اعتبار محصولات هایلوک در سال 2022 اقدام به تولید محصولات متنوع از این برند کرد تا با قیمت مناسب به بازرا عرضه شود. یکی از دلایل موفقیت هایک ویژن در سالهای اخیر وجود برند خوشنام هایلوک به عنوان شاخه معتبر این برند است که فروش این شرکت را در وضع مطلوبی قرار داد. هایک ویژن آغاز سال 2023 قصد دارد عنوان نخست خود را باز هم از آن خود نگه دارد و با اتکا به تنوع محصولات هایلوک این عنوان را حفظ کند.