صفحه اصلی مقالات هایلوک و هایک ویژن برترین دوربین مداربسته

هایلوک و هایک ویژن برترین دوربین مداربسته

1401/04/15 | بازدید 354

5.0 از 3 رای

هایلوک و هایک ویژن برترین دوربین مداربسته در فروشگاه کمیران عرضه می شود و شما می توانید این محصولات را با ضمانت اصالت کالا خریداری کنید. ارسال در فروشگاه کمیران به صورت فوری انجام می شود و پس از ثبت سفارش، کالا را در تهران زیر 24 ساعت و در سایر شهرهای ایران زیر 48 ساعت دریافت خواهید کرد.

عنوان H1 وبسایت کمیران به تازگی تغییر پیدا کرده و به عنوان هایک ویژن برترین دوربین مداربسته درآمده است. این عنوان به موتورهای جست و جوگر گوگل کمک می کند تا روی این کلمات کلیدی وبسایت کمیران را شناسایی کند.

حال در این مقاله قصد داریم موضوعاتی در خصوص H1 بیان کنیم.

در مبحث سئو، H1 به عنوان معرف وبسایت شما مطرح می شود. اینکه این تگ چیست و چه کاربردی دارد در این مقاله معرفی می شود.

همانطور که در عکس بالا می بینید، H1 از هرچیزی مهمتر است در سایت و بعد از آن H2 و پس از آن Hهای بعدی قرار دارد. تمام Hها زیرمجموعه H1 است و در تعریف آن کاربرد دارد.

در حال حاضر در وبسایت کمیران H1 عنوان هایک ویژن برترین دوربین مداربسته است که در این مقاله در راستای آن، عنوان هایلوک و هایک ویژن برترین دوربین مداربسته را انتخاب کردیم تا بتواند قوت بیشتری به این تگ مهم بدهد.

در بالاترین جای صفحه اصلی وبسایت برای شروع مطالب، تگ H1 وجود دارد که عنوان هایک ویژن برترین دوربین مداربسته را نشان می دهد.

حال جدا از این موضوع، قصد داریم به عنوان راهنما، بیان کنیم که چرا هایلوک و هایک ویژن برترین دوربین مداربسته در جهان هستند؟

هایک ویژن و هایلوک

هایک ویژن و هایلوک هر دو در یک شرکت ساخته می شوند و ساخت کشور چین هستند. هایک ویژن از سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرد و از سال 2016 رتبه یکم را در جهان از آن خود کرد و در سال 2018 به هدف تسخیر بازار رقابتی و اقتصادی، محصولات هایلوک را به بازار عرضه کرد.

در حال حاضر این دو برند به عنوان برترین دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی در جهان شناخته می شود.

از شما کاربران گرامی تقاضا می شود برای کسب اطلاعات بیشتر با کلیک روی لینک زیر مستقیم به صفحه چت مجموعه کمیران در پیام رسان واتس اپ بروی د و هرگونه سوال در خصوص هایلوک و هایک ویژن برترین دوربین مداربسته دارید، از کارشناسان ما بپرسید.

​هایلوک پرفروش

در این مقاله با عنوان هایلوک و هایک ویژن برترین دوربین مداربسته قصد داریم پرفروشترین محصولات هایلوک را به شما معرفی کنیم.

در حال حاضر دو دوربین مداربسته TVI یکی دام و دیگری بولت در فروشگاه کمیران موجود است که پرفروشترین محصولات این برند است.

همانطور که گفته شد یکی دام و دیگری بولت است.

یکی پلاستیکی و دیگری فلزی است.

یکی کیس کوچک و دیگری کیس بزرگ است.

یکی 20 متر دید در شب و دیگری 40 مترمربع دید در شب دارد.

این دوربینهای مداربسته مکمل یکدیگر بودند و پیشنهاد می شود برای تجهیز فضای مورد نیاز خود برای فضای داخلی با ارتفاع کم از دوربین مداربسته دام T120-P استفاده کنید و دوربین مداربسته بولت B220-M را برای ارتفاع در فضای بیرون در نظر بگیرید.

*گفتنی است هر دو دوربین مدارسته گفته شده 2 مگاپیکسل بوده و دارای لنز ثابت هستند.

فروش هایک ویژن در کمیران

فروشگاه کمیران با عنوان نمایندگی محصولات هایک ویژن و هایلوک بهترین کالاهای این برند معتبر و خوشنام را در جهان عرضه می کند و به کاربران معرفی می کند. در نظر داشته باشید در فروشگاه کمیران تمام اقلام داخل لیست قیمت ارائه شده وجود دارد وبا بالاترین درصد تخفیف همکاری به کاربران عرضه می شود.

برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن حتما وبسایت کمیران را انتخاب کنید.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان هایلوک و هایک ویژن برترین دوربین مداربسته استفاده کافی را برده باشید.