صفحه اصلی مقالات قیمت هایک ویژن مرداد401 کاهش یافت

قیمت هایک ویژن مرداد401 کاهش یافت

1401/06/10 | بازدید 363

5.0 از 2 رای

قیمت هایک ویژن مرداد401 کاهش یافت. در میانه های تابستان 401 شرکت پارس ارتباط افزار بار دیگر قیمت محصولات هایک ویژن را تغییر داد. همانطور که در مقالات گذشته وبسایت کمیران به آن اشاره شده بود، قیمت محصولات هایک ویژن در سال 401 دستخوش تغییرات فراوانی خواهد شد و حال شاهد آن هستیم که در سال جاری خورشیدی تغییرات افزایشی و کاهشی فراوانی در قیمت محصولات هایک ویژن رخ داده است.

دلایل این تغییر قیمتها به شرح زیر است:

  • ازدیاد کالا و عرضه فراوان محصولات هایک ویژن در بازار
  • وجود رقبای زیاد و شرکتهای گارانتی دهنده متعدد که حالت رقابتی ایجاد کرده و انحصار را از شرکت پارس ارتباط گرفته است
  • نوسانات قیمت ارز و روند کاهشی و افزایشی آن از ابتدای سال

حال قیمت هایک ویژن مرداد401 کاهش یافته است و دلیل آن کاهش قیمت دلار در ماه گذشته بوده است. تغییرات قیمت کاهش محصولات هایک ویژن حدود 10 درصد نسبت به لیست قبلی خود بوده است؛ البته چندین محصول هم بدون تغییر باقی مانده است. آخرین تغییرات قیمت محصولات هایک ویژن توسط شرکت پارس ارتباط افزار در اوایل تیرماه سال 401 بود که قیمت هر دلار به 32هزار تومان رسیده بود.

همچنان رکوردشکنی قیمتی محصولات هایک ویژن در اختیار لیست دی ماه سال 1401 بوده که بیشترین میزان در تاریخ به شمار می رفته است.

برای خرید محصولات هایک ویژن با گارانتی اصلی پارس ارتباط می توانید به فروشگاه کمیران مراجعه کنید و از طریق زیر خرید خود را ثبت کنید:

  • خرید غیرحضوری: از طریق وبسایت یا اینستاگرام کمیران یا واتس اپ

  • خرید حضوری: از طریق مراجعه به فروشگاه واقع در خیابان جمهوری، پاساژ نادری، طبقه یکم

کاهش قیمت محصولات هایک ویژن

در فروردین ماه سال 1401، برای نخستین بار در سال قیمت هایک ویژن تغییر پیدا کرد. پس از آن در تیرماه بار دیگر این قیمتها ارزان شد و حال در مرداد ماه بار دیگر شاهد کاهش قیمت محصولات هایک ویژن هستیم. در تازه ترین لیست قیمت محصولات هایک ویژن می توانید این کاهش تازه را مشاهده بفرمایید. با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر، می توانید به لیست جامع محصولات هایک ویژن در 2 سری تکنولوژی HD، تکنولوژی IP  دست پیدا کنید:

محصولات جدید در لیست قیمت هایک ویژن

در تازه ترین لیست قیمت ارائه شده از سوی شرکت پارس ارتباط 5 محصول جدید به چشم می خورد. حال در لیست جدید شرکت پارس ارتباط 5 محصول به شرح زیر معرفی می شود:

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوانقیمت هایک ویژن مرداد401 کاهش یافت استفاده کافی را برده باشید.